Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:13:58 GMT

راه‌اندازی گرمخانه سیار در کرج

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۱۱۲۳

راه‌اندازی گرمخانه سیار در کرج

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز- بارش برف و باران در کنار همه زیبایی‌هایی که دارد، سختی‌هایی نیز برای افراد بی‌خانمان ایجاد می کند، کارتن خواب‌هایی که خانه‌اشان به وسعت کل شهر است اما سقفی ندارد.

مصطفی سعیدی سیرائی شهردار کرج دستور راه‌اندازی گرمخانه سیار با اختصاص دو دستگاه اتوبوس را داده است.

شهرداری کرج دو گرمخانه‌ یکی ویژه آقایان و یکی ویژه خانم‌ها دارد، گرمخانه آقایان در شش ماه دوم سال از عصر تا صبح پناه افراد بی خانمان بوده و شام گرم و صبحانه‌ به آن‌ها می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم می‌توانند محل حضور کارتن‌خواب‌ها و افراد بی خانمان را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا جهت جابه‌جایی آن‌ها به گرم‌خانه‌ها اقدام شود.

گفتنی است؛ گرمخانه بانوان کرج در همه ایام سال باز بوده و در پارک چمران و گرمخانه آقایان در میدان شاه عباسی قرار دارد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارتن خواب ها گرمخانه های کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!

به گزارش خبر آنلاین از اهواز، مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در بخش کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روزهای ۲۶ الی ۳۱ فروردین و در بخش دختران نیز طی روزهای یک الی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان همدان برگزار شد.

۴۲۸۱ ورزشکار برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده بودند که از این آمار ۲۱۷۳ ورزشکار دختر و ۲۱۰۸ ورزشکار پسر هستند.

پس از ۱۲ روز رقابت در دو بخش آقایان و بانوان تنها یک مدال نصیب کاراته خوزستان شد؛ سورنا مرادی در وزن ۶۷ کیلوگرم بزرگسالان موفق به کسب مدال نقره شد تا تک مدال این استان به نام وی ثبت شود، همچنین در بخش بانوان خوزستان هیچ مدالی نتوانست کسب کند.

در بخش آقایان ۸۸ شانس مدال و در بخش بانوان ۷۶ شانس مدال که مجموعا در هر دوبخش ۱۶۴ شانس مدال وجود داشت که متاسفانه سهم خوزستان پرتانسیل تنها یک مدال بود.

لازم به ذکر است رئیس هیات کاراته استان خوزستان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایرنا در مهرماه سال ۱۳۹۹ جمعیت سازمان‌یافته این رشته در دو بخش آقایان و بانوان استان خوزستان را بیش از ۱۲ هزار نفر ذکر کرده است، در این میان سؤالاتی از این قبیل مطرح می‌شود؛ چه دلیلی باعث شد در جمعیت چند هزارنفری کاراته در استان خوزستان این رشته ناموفق ظاهر می‌شود؟ آیا در انبوهی از نیروی انسانی این رشته؛ ورزشکارانی که بتوانند در سطح کشوری رقابت کنند وجود ندارد یا مدیریت ضعیف تاثیر مستقیمی بر نتایج اسفناک این رشته دارد؟

عملکرد بسیار ضعیف کاراته خوزستان در ادوار گذشته و اعتراضات گسترده‌ای ورزشکاران این رشته بر علیه ریاست وقت کاراته استان باعث شد تغییراتی در رأس کاراته استان صورت بپذیرد و کادر جدید برای تغییر و احیای کاراته استان بر روی کارآمد.

تغییری که حالا باگذشت حدود ۴ سال مشخص شد چیزی شبیه سقوط از چاله به چاه بوده است چرا که بررسی عملکرد هیات جدید در همه ابعاد نشان از اتخاذ تصمیمات خلق‌الساعه، بی‌نتیجه و شبهه‌ناک دارد.

مهم‌ترین مسئله در این میان بی‌تفاوتی مسئولان ورزش استان نسبت به نتایج بسیار ضعیف این رشته در سطوح مختلف است، رشته‌ای با پتانسیل و نیروی انسانی بسیار بالا که می‌تواند با مدیریت صحیح در سطح کشور و حتی سطوح بین‌المللی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

کابوس ازبین‌رفتن استعدادها و پتانسیل‌ها برای یکی از رشته‌های پرطرفدار خوزستان از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است و در این وضعیت باید دید چه تصمیم یا تصمیماتی می‌تواند کاراته خوزستان را از بحران نجات دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899673

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است