Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تیم لیندرکینگ» فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن در سفری به ریاض با «نایف الحجرف» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس دیدار کرد.

الحجرف در این دیدار با نادیده گرفتن تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن طی شش سال گذشته، گفت که «نقش آمریکا برای اعمال فشار بر حوثی‌ها جهت ورود به روند سیاسی مهم است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، در بیانیه شورای همکاری خلیج فارس آمده است که دو طرف در این دیدار تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای دستیابی به راه‌حل سیاسی در یمن را بررسی کردند.

سفر فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن به ریاض در راستای سفر منطقه‌ای او در هفته جاری با هدف فعال‌سازی روند صلح در یمن است.

الحجرف روز سه‌شنبه نیز در ریاض با «هانس گراندبرگ» فرستاده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن دیدار و درباره تلاش‌های این سازمان برای حل بحران یمن گفت‌وگو کرد.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرستاده آمریکا در یمن نایف الحجرف شورای همکاری خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم