Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که صدا و سیما را تابلوی عینی نظام و پل ارتباط واقعی حاکمیت با مردم دانستند، افزود: مردم شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و جلب رضایت ایشان بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دست آوردن رضایت و اعتماد مردم که از یک طرف با سوء مدیریت‌ها و از طرف دیگر با فضاسازی‌های دشمنان قسم خورده نظام خدشه‎دار شده وظیفه و تکلیف همه ما است.

فرشکاران ابراز داشت: اگر نتوانیم با قاعده بازی زیرکانه‌ی بدخواهان به شیوه صحیح و علمی برخورد کنیم، نارضایتی‌ها و شکاف بین مردم و مسوولان روز به روز بیشتر می‌شود که بزرگترین آفت نظام و انقلاب نیز همین است.

این مسئول آذربایجان‌شرقی را استانی پرظرفیت و دارای پتانسیل‎های فراوان در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: وجود رخوت و کندی در فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی و سرمایه‎گذاری، معادله‌ای است که باید حل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: لازم است به حوزه اقتصاد در صدا و سیمای استان بیشتر پرداخت شود و با تولید برنامه‌های انگیزشی فرهنگ احترام به سرمایه‌گذار و جلب سرمایه در بین آحاد مردم نهادینه شود.

وی تاکید کرد: می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت‎هایی که در صدا و سیما وجود دارد، به مردم ثابت کنیم در کنار آنها هستیم و برای آنها کار می‌کنیم تا بدینوسیله همراهی و مشارکت ایشان را جلب کرده و تحرکی به GDP استان دهیم و درآمد سرانه آذربایجان‎شرقی را بالا بریم.

فرشکاران در عین حال خاطرنشان ساخت: اگر حد اعتماد از بین رود بهترین عملکردها هم مورد نکوهش و سرزنش قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر لزوم ریشه‌یابی موانع سرمایه‌گذاری در استان تاکید و تصریح کرد: در مناطقی از استان نیاز به درآمدزایی و سرمایه‌گذاری بیشتری وجود دارد و لازم است رعایت توازن توزیع جمعیت، فضا و زمین و منابع در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین تدوین استراتژی کوتاه‌مدت و حین عملیات، مشخص کردن استراتژیست‌ها و استفاده از توانمندی‌های آنها را ضروری برشمرد و گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تنگی معیشت مردم، استراتژی بلندمدت و برنامه‌های جامع چندساله نخواهد توانست دردی از جامعه دوا کند.

صدا و سیما را یار دوازدهم دستگاه‌های اجرایی استان

در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی، این نهاد را یار دوازدهم دستگاه‌های اجرایی استان خواند و گفت: اگر در کنار هم قرار بگیریم، می‌توانیم در جهت حل مسائل مردم و ایجاد رضایتمندی نسبت به نظام و حاکمیت کارهای بزرگی انجام دهیم.

مرتضی صفری تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی تلاش دارد فارغ از جر و بحث‎های جناحی و گروهی و با نگاه کارشناسی و فراگیر به رسالت‌های اصلی خود عمل کند.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موتور محرکه توسعه استان به شمار می‌رود و معتقدیم با آغاز به کار مدیریت جدید و بواسطه بدنه کارشناسی متخصصی که دارد، روند رو به رشد توسعه استان را شتاب خواهد بخشید.

این مسوول تامین اعتبار واحد سیار فول اچ . دی صدا و سیمای مرکز استان را توسط سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی، اقدامی ارزشمند خواند و توضیح داد: بومی سازی این محصول توسط یک شرکت تبریزی باعث بی‌نیازی کشور از واردات بهترین و حیاتی‌ترین تجهیزات فنی شد.

در این دیدار مقرر شد همکاری و تعامل متقابل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در جهت اهداف توسعه‌ای استان تداوم یافته و نسبت به گذشته پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام/60026

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی صدا و سیما مرتضی صفری سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی سرمایه گذاری صدا و سیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند