Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:11:47 GMT

کارکنان باشگاه بدن سازی از مهلکه آتش رهایی یافتند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۱۳۹۶

کارکنان باشگاه بدن سازی از مهلکه آتش رهایی یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه چهار نفر از کارکنان باشگاه در طبقه منفی 2 ساختمان گرفتار شده بودند، گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و تخلیه دود، محبوسین را به سلامت به فضای بیرون انتقال دادند.

محمدهادی قانع اظهار داشت: ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در طبقه منفی دو یک ساختمان چهار طبقه با کاربری باشگاه بدنسازی در خیابان قدوسی غربی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی متشکل از دو گروه حریق و دو گروه نجات به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه تجاری – اداری بود که دو طبقه منفی نیز داشت و آتش سوزی از فضای داخلی باشگاه بدن سازی به وسعت ۶۰۰ مترمربع در طبقه منفی دو آغاز و دود غلیظی محل را فرا گرفته و چهار نفر از کارکنان باشگاه در فضای داخلی گرفتار شده بودند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حبس نفرات در ساختمان و حساسیت عدم سرایت شعله‌های آتش به طبقات دیگر ساختمان اضافه کرد: بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران، با تقسیم به دو گروه امداد و نجات و اطفا حریق، همزمان نسبت به نجات افراد و اطفاء حریق اقدام کرده و موفق به نجات چهار مرد از میان شعله‌های آتش و مهار این آتش سوزی شدند.

قانع گفت: خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان به این افراد آسیبی نرسید و علت اولیه آتش‌سوزی در دست بررسی است. نیرو‌های امدادی پس از تهویه کامل محیط آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از این حریق از طبقات به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش مراجعت کردند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان آتش نشانی شیراز آتش سوزی باشگاه بدن سازی نجات کارکنان آتش نشانی طبقه منفی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)

شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این مجتمع آپارتمانی که متشکل از ۳ برج ۱۴ طبقه‌ای است فروشگاه، اداره پلیس، کلیسا، بیمارستان و مدرسه دارد و هیچ‌کس مجبور نیست برای کاری بیرون برود. این برج‌ها با تونل‌های زیرزمینی به هم متصل می‌شوند که ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح بسته می‌شوند و هیچ‌کس در این فاصله زمانی نمی‌تواند وارد این شهر ساختمانی شده یا خارج شود.

در این ساختمان مکانی هم برای پذیرایی از مهمانان خارجی دارد. همه مردم این شهر یکدیگر را می‌شناسند و به‌سرعت غریبه‌ها را شناسایی می‌کنند.

البته حدود ۵درصد از جمعیت این شهر در ساختمانی دیگر به نام «مانور»، که کوچکتر از برج‌های بگیچ است، زندگی می‌کنند.

برج مانور

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند