Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت سریال «طلاق» ابوالقاسم طالبی به دلیل سرقت ۸۰۰ میلیون تومانی تجهیزات سینمایی متوقف شد.

ابوالقاسم طالبی کارگردان مجموعه طلاق و گروهش که این روز‌ها در تهران مشغول کار بودند شب گذشته با سرقت حدود ۸۰۰ میلیون تومان از تجهیزات سینمایی گروه خود مواجه شدند. سرقت این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از تلویزیون اینجا کلیک کنید

بنا بر منابع موثق ابولقاسم طالبی و گروه مجموعه طلاق در شوک به سر برده و این مجموعه به دلیل نبود تجهیزات کافی فعلا متوقف شده است.

لازم به ذکر است مجموعه تلویزیون طلاق جدیدترین اثر تلویزیونی ابوالقاسم طالبی است، او قصه‌ای در هم تنیده شده را طراحی و به نگارش در آورده که به مسائل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است.

تصویربرداری سریال «طلاق» که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، علاوه بر تهران در چند کشور خارجی نیز انجام خواهد شد.

در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر حضور بازیگران باسابقه عرصه سینما و تلویزیون از دانش‌آموختگان بازیگری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا چندین چهره جدید معرفی خواهند شد که پس از فراخوان‌های گسترده و تست‌های بازیگری از میان دانش‌آموخته‌های بازیگری و بازیگران کمتر دیده شده تئاتر برگزیده شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون سریال تلویزیونی طلاق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تلویزیون سریال تلویزیونی طلاق ابوالقاسم طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون

مدت‌هاست که رضا عطاران در تلویزیون سریال جدیدی ندارد، درحالی‌که برخی در فضای‌ مجازی شایعاتی از حضور او را در این سریال مطرح می‌کنند، اما کارگردان سریال به یک واقعیت اشاره کرد.

به گزارش تسنیم، یکی از نکات جالب در قصه این سریال، نام خانواده «عطاران» و یکی از شخصیت‌های محوری داستان است که به او «رضا عطاران» گفته می‌شود. همین نکته باعث شد برخی در فضای‌مجازی از این تیتر استفاده کنند: «حضور رضا عطاران در سریال جدید تلویزیون». خبر در نوع خودش جالب، اما این صفحات مجازی برای دیده شدنِ خودشان از این عناوین خبری استفاده می‌کنند وگرنه حقیقت چیز دیگری است.

علی مشهدی به عنوان کارگردان سریال گفت: ماجرا از این قرار است که قصه و اتفاقات سریال «بدل» در سال ۱۴۰۲ رقم می‌خورد و به یک خانواده‌ای برمی‌گردد که نسل اندر نسل عطارند. به همین خاطر نام فامیلی‌اش «عطاران» شده، همچون کسی که به او آهنگر می‌گویند فامیلی‌اش «ی» نسبتی می‌گیرد و او را «آهنگری» می‌خوانند.

وی در خصوص اینکه چرا نام پسر خانواده رضا عطاران گذاشته شده و آیا پایِ استفاده ابزاری از نام رضا عطارانِ بازیگر شناخته شده در میان است، تأکید کرد: شهرام قائدی نقش پدر را در خانواده عطاران بازی می‌کند، پریسا مقتدی همسرش و عرفان آصفی نقش پسر خانواده را با نام رضا عطاران بازی می‌کند. اصلاً هیچ استفاده ابزاری نشده حتی با وجود رفاقت و قرابت تنگاتنگ با رضا عطاران، از او اجازه گرفتم که نامِ کاراکترمان را رضا عطاران بگذاریم.

این کارگردان و نویسنده شاخص حوزه طنز در تلویزیون ابراز امیدواری کرد که تلویزیون بتواند در حوزه طنز بدرخشد و مخاطب را با خودش به دورانی ببرد که بهترین‌های طنز در تلویزیون کار می‌کردند و بسیاری از خیابان‌خلوت‌کن‌های تلویزیون جزو همین طنز‌ها و کمدی‌های سیما بودند.

دیگر خبرها

  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون