Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@23:32:18 GMT

بازیکن سابق پرسپولیس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۱۵۵۳

بازیکن سابق پرسپولیس دستگیر شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم نوجوانان شهرخودرو برای حضور در مسابقات لیگ برتر درحالی که عازم ساری بود بین حمیدرضا زوهانی مدیرتیم‌های پایه شهرخودرو و قاسم دهنوی سرمربی تیم نوجوانان این باشگاه درگیری رخ می‌دهد.

شاهدان قضیه می‌گویند زوهانی به دلیل اختلافاتی که داشته مانع از حضور دهنوی در اتوبوس حامل اعضای تیم شده است و گویا قصد داشته تا از حضور وی در اردو این تیم و بازی جلوگیری کند که در ادامه این موضوع باعث زد و خورد بین طرفین و درگیری فیزیکی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این درگیری به جای می‌رسد که پلیس برای پایان دادن به قائله وارد عمل می‌شود.

گفته می‌شود بازیکنان تیم در این دعوا در حمایت از دهنوی وارد این جدال می‌شوند. گفته می‌شود با توجه به مجروحیت زوهانی در این نزاع قاسم دهنوی هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126514 برچسب‌ها اخبار ورزشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق