Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان وزیرکشور و معاونان، استاندارکرمان و هیات همراه صبح امروز ۳۰ دی‌ماه در حال بازدید از محله‌های شهرستان قلعه‌گنج و روستاهای این شهرستان است. 

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در ادامه سفر دو روزه خود به جنوب استان کرمان درحال بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده و نحوه امدادرسانی است. 
برپایه این گزارش بازدید از محلات و روستاهای سورگ‌آباد و میانشهر اولین برنامه کاری وزیر کشور در شهرستان قلعه گنج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همچنین در روستای میانشهر نیروهای امدادی توسط کف کش درحال کشیدن آب داخل نخلستان ها و خانه ها بودند. 


ورود وزیر کشور به روستای جمشاهی و تجمع مردم در اطراف وی و صدای همهمه اهالی که هر کس به گونه‌ای مشکلاتشان را مطرح می کردند. 
درخواست مشترک مردم این روستا، لایه‌روبی رودخانه، احداث سیل‌بند و آب آشامیدنی بود. گفتنی است آب از سه جهت وارد این روستا می شود. 
به گزارش ایسنا، طبق گفته اهالی در این روستا ۹۶ خانوار زندگی می کنند و شب گذشته به همه آن‌ها گروه‌های امدادی غذای گرم داده‌اند. 
یکی از اهالی به خبرنگار ایسنا می‌گوید: در سیل ۱۲ دی‌ماه به ۱۵ خانواده پتو و موکت دادند اما در این سیل هنوز چنین اقلامی توزیع نشده است. 
مردم روستای جمشاهی فریاد می‌زدند که ۹۶ ساعت بدون آب آشامیدنی سر می‌کنند(مردم آب شرب خود را از قلعه‌گنج خریداری و توسط گالن و تانکر به روستا می آورند).

به گزارش ایسنا، یک پیرزن از وزیر کشور درخواست بازدید از منزلش کرد و وحیدی به درخواستش پاسخ مثبت داد. 
برپایه این گزارش، خانه های این روستا توسط بنیاد مسکن در سال حدود ۸۹ ساخته شده‌اند که در باران‌های اخیر از سقف و دیوارهای آن آب وارد خانه‌ها شده است. شواهد حاکی از آن است که همه ساختمان های اسکلت فلزی این مشکل را پیدا کرده اند. 
براساس این گزارش، مقرر شد سپاه ثارالله لوله کشی آب برای این روستا را انجام دهد و استاندار کرمان نیز گفت: هزینه پروژه را پرداخت می‌کند. 

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل بارندگي وزير کشور قلعه گنج استانی اجتماعی قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم