Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:36:06 GMT

سبحان خاقانی جدیدترین کرونایی استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۱۷۶۹

سبحان خاقانی جدیدترین کرونایی استقلال

سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال نیز به جمع پرشمار بازیکنان کرونایی این تیم اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از ابتلای 17 نفر از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا، سازمان لیگ تصمیم گرفت تا دیدار این تیم برابر پیکان از رقابت های جام حذفی را لغو کند.

 

طبق آخرین قانونی که سازمان لیگ درخصوص شرایط لغو دیدار تیم های کرونایی مصوب کرد، هر تیمی که نتواند در لیست خود 11 بازیکن اصلی و 5 ذخیره که تست کرونایشان منفی شده باشد را ثبت کند، دیدار آن تیم لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از آنجایی که تعداد بالای کرونایی های آبی پوشان منجر به این شد که آنها نتوانند لیست 11 + 5 نفره خود را تدارک ببینند، مسابقه آنها و پیکان لغو شد و حالا خبر می رسد که یک نفر دیگر به تعداد مبتلایان این تیم اضافه شده است.

 

سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال جدیدترین فردی است که تست کرونایش مثبت اعلام شده و باید راهی قرنطینه شود. بدین ترتیب شمار بازیکنان کرونایی آبی پوشان به عدد 18 رسید.

 

در حالیکه تعداد افراد مبتلا در باشگاه استقلال افزایش یافته، اما سازمان لیگ ساعاتی پیش اعلام کرد که دیدار آبی های پایتخت و هوادار در تاریخ 5 بهمن برگزار خواهد شد.

سبحان خاقانی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سبحان خاقانی استقلال تهران سبحان خاقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت

به گزارش "ورزش سه"، حکم کمیته انضباطی مانع از حضور سید حسین حسینی در دیدار حساس امروز میان تیم‌های استقلال و تراکتور شده است. بازیکنی که در پایان دیدار با آلومینیوم با یک جلسه محرومیت تعلیقی روبرو گردید، اما مصاحبه او پس از دیدار با شمس آذر منجر به فعال شدن این محرومیت شد.

با این وجود، حسینی تصمیم گرفت تا بجای خانه‌نشینی و تماشای مسابقه از پای گیرنده‌های تلویزیونی، استقلال را برای دیدار با تراکتور همراهی کند. کاپیتان آبی‌ها به همراه سایر اعضای تیم راهی تبریز شد و اکنون نیز در ورزشگاه حضور دارد.

حسینی که باید این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کند، امیدوار است تا استقلال بتواند با برتری در این مسابقه صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و امیدهایش را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدجواد هاشمی در کنار نوه‌اش
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال