Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی با اراده مردم به عنوان بهترین فرصت برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان، اظهار کرد: با توجه به ایجاد فاصله در دهه گذشته بین مردم و مسئولان و کاهش اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام، مدیران و مسئولان باید آنقدر همراه مردم باشند که مردم شکافی را بین خود و آنها احساس نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان با فراهم سازی فضای یاس و ناامیدی، موجبات سو استفاده دشمنان را از این فرصت فراهم آورد، افزود: با توجه به نفوذ رسانه‌ها در هر خانه با تکنولوژی‌های نوین و اثر گذاری آن، باید با نقش آفرینی مهندسی فرهنگی این تهدید به فرصت تبدیل شود.

عباسی با تاکید بر ضرورت انسجام و اتحاد رسانه‌های خیر خواه نظام برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تبدیل بی اعتمادی به امید آفرینی در گیلان، تصریح کرد: با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب و ترسیم نقشه راه از سوی ایشان متأسفانه در سال‌های گذشته به بیراهه رفته ایم و شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در راستای انسجام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها گام بردارد.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت استفاده از ابزارهای تبلیغاتی برای مدیریت فرهنگی و تقویت مساجد، ادامه داد: همه مسئولان اجرایی استان باید در راستای تحقق شعار راهبردی دولت مردمی و انقلابی برای جلب و تقویت اعتماد مردم و امید بخشی در جامعه تلاش کنند.

عباسی به امید آفرینی و اعتماد سازی دولت در مقابله با کرونا با موفقیت در واکسیناسیون عمومی مردم اشاره و تصریح کرد: نبود نگرانی در خصوص ذخیره کالاهای اساسی، ایجاد ثبات در نرخ تورم و تسهیل شرایط صادرات کالاهای تولیدی به خارج از کشور از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم بوده و دولت در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

وی به انسجام و هماهنگی قوای سه گانه در رفع مشکلات کشور اشاره و تاکید کرد: دولت سیزدهم در خصوص خنثی کردن و رفع تحریم‌ها تا کنون عملکرد موفقیت آمیزی داشته و فر رئیس جمهور به روسیه و همچنین حضور وی در مذاکرات شانگهای به عنوان اقدامات حساب شده و مهم در این راستا است که باید از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم فراهم سازی بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی با هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمتگزاری به مردم و اعتماد سازی و تقویت روحیه امید از طریق رفع دغدغه‌های فرهنگی اقدام شود.

کد خبر 5404555

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی شورای فرهنگ عمومی استان گیلان بارش برف بوشهر برف و کولاک کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان تعطیلی مدارس سیل کرمان بارش باران امداد رسانی سیلاب آمار کرونا بین مردم و مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

به گزارش صدای ایران،تسنیم در خبری نوشت:وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، افزود: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت اسلام صادقی با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، گفت: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم شفت، از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.


دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال