Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین معتمدی گفت: ۶۲ تیم عملیاتی در حالت آماده باش کامل قرار دارند؛ پس از بارش اولین برف در شهرستان‌های مختلف ۳۰ تیم به صورت مستقیم در عملیات‌های امداد رسانی حضور پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، از آمادگی صددرصد نیروهای هلال احمر به محض ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس ۶۲ تیم عملیاتی در حالت آماده باش کامل هستند؛ پس از بارش اولین برف در شهرستان‌های مختلف ۳۰ تیم به صورت مستقیم در عملیات‌های امداد رسانی حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: در این مدت ۹۰۲ خودرو از برف و کولاک رهاسازی و به حاشیه جاده هدایت شدند و ۴۵۲ بسته غذایی بین افراد گرفتار در جاده ها توزیع شد.

وی همچنین از توزیع ۶۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته توسط سه سورتی پرواز در روستا‌های گرفتار در برف مناطق مرزی پاوه خبر داد و بیان داشت: این پک های غذایی در روستاهای هانی گرمله، هیمنه، بیدرواز و دزآور که به دلیل بارش برف سنگین راه ارتباطی آنها مسدود شده است، توزیع شد.

معتمدی گفت: در سایر امدادرسانی ها نیروهای هلال احمر ۱۳ خانم باردار را که انتقال آنها به وسیله آمبولانس امکان پذیر نبود به بیمارستان منتقل کردند که انتقال ۲ نفر از آنها توسط بالگرد صورت گرفت.

وی اظهار داشت: در شهرستان جوانرود ۱۵۰ خانوار در محاصره برف هستند که کار امداد رسانی به آنها در حال انجام است و تاکنون ۱۵۰ بسته غذایی میان آنها توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: همچنین ۲۵۰ بسته غذایی توسط جمعیت هلال احمر در شهرستانها دالاهو، سرپلذهاب و بخش ماهیدشت توزیع شده است.

وی گفت: امکانات و تجهیزات تخلیه آب در ۱۵ پایگاه شهری در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز نسبت به تخلیه آب در منازل و ... اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امداد رسانی بسته غذایی آماده باش هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در حال حاضر یک تیم غواص و تیم آنست (سگ‌های جست و جوگر هلال‌احمر) شامل ۱۰ نیروی عملیاتی برای پیدا کردن اثری از سبحان در تلاش هستند و در سه مرحله این تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

سبحان از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در رودخانه خرسان که بر اثر بارش‌های فصل بهار خروشان و پرحجم شده است غرق شده و با وجود تلاش‌های بسیار و اعزام نیروهای عملیاتی و تیم‌های متعدد جست‌وجو پیدا نشده است.

کد خبر 849576 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم هلال احمر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • محمودی خبر داد: امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی