Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:40:53 GMT

سردرگمی هینن پس جدایی از تیم ملی والیبال لهستان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۱۸۹۲

سردرگمی هینن پس جدایی از تیم ملی والیبال لهستان

سرمربی سابق والیبال لهستان بیش از سه ماه است که به دنبال تیم می‌گردد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در رسانه های والیبالی اعلام شده بود که ویتال هینن سرمربی سابق تیم ملی مردان والیبال لهستان قرار است هدایت زنان تیم ملی آلمان را برعهده بگیرد. این سرمربی بلژیکی در جدیدترین مصاحبه خود با اسپورت لهستان این صحبت ها را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هینن در مورد این شایعات گفت: با فدراسیون آلمان صحبت کرده و با آنها ارتباط داشته ام. با این حال، تاکنون هیچ کس تصمیمی نگرفته است، نه من و نه فدراسیون والیبال آلمان.

 

سرمربی اسبق والیبال لهستان می گوید که امضای قرار داد با فدراسیون آلمان شایعه است و او هیچ قراردادی امضا نکرده است.

 

هینن در گذشته هدایت تیم مردان آلمان را بر عهده داشته است. در سال ۲۰۱۲، این سرمربی جایگزین رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی مردان آلمان شد و تا سال ۲۰۱۶ در این تیم باقی ماند.

 

هیننن با پایان قراردادش با تیم ملی لهستان، بیش از سه ماه است که بیکار است و دنبال تیم می گردد.  در آن زمان صحبت از علاقه بسیاری از تیم ها به استفاده از مربی بلژیکی بود اما الان مشخص نیست که دقیقا مقصد این سرمربی کجاست.

 

همچنین کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال ایران در نظر دارد در راستای ارتقای سطح دانش حرفه‌ای مربیان تراز اول کشور و انتقال تجربه مربیان بزرگ دنیا، یک دوره تخصصی والیبال پیشرفته با محوریت انتقال تجربه با حضور ویتال هینن مربی پرافتخار بلژیکی والیبال دنیا برگزار کند.

 

پس از انجام مذاکرات و مکاتبات لازم مقرر شد این دوره سه روزه بین المللی فروردین ماه سال آینده (۱۴۰۱) در تهران با حضور مربیان داخلی و خارجی برگزار شود که برنامه‌ریزی تمرینات برای آماده‌سازی تیم، دروس طراحی تمرین برای تیم‌های پیشرفته، مدیریت تیم در طول مسابقه و کاربردهای آنالیز برای مربیان از جمله محورهای این دوره است.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال والیبال لهستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد