Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر جعفری، سرپرست فرمانداری شهرضا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان اینکه حضور میدانی مدیران ارشد در بین مردم سبب می‌شود که از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوند، اظهار داشت: به شکرانه دولت انقلابی این فضا پیش از پیش فراهم شده است.

 وی با اشاره به سفر هفته گذشته استاندار اصفهان به شهرضا گفت: استاندار اصفهان با حضور در ستاد تسهیل در شهرک صنعتی رازی شهرضا بی‌واسطه در بین صنعتگران حضور پیدا کرد و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ مکاتبه و درخواست ملاقات عمومی و دستگاه‌ها در سفر استاندار به شهرضا صادر شد، افزود: استاندار اصفهان با حضور در مناطق کم برخوردار از نزدیک با مشکلات مردم این مناطق آشنا شد، یکی از گلایه‌های مردم این مناطق کیفیت نامطلوب آب آشامیدنی بود که استاندار اصفهان در نخستین روز کاری بعد از سفر دستور پیگیری این موضوع را داد.

سرپرست فرماندار شهرضا بیان کرد: به دنبال این دستور کارشناسان بهداشت محیط شهرستان شهرضا به همراه کارشناس فرمانداری و اداره آب و فاضلاب از مناطق فوق نمونه‌برداری میکروبی و شیمیایی آب شرب مصرفی انجام دادند و برای آنالیز آزمایش‌های مربوطه به آزمایشگاه مرجع آب و فاضلاب معاونت بهداشتی استان ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای اداری که با حضور استاندار در شهرضا برگزار شد به استان ارسال شده است، عنوان کرد: کلیه دستگاه‌های شهرستان شهرضا مشکلات خود را از طریق اداره کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان پیگیر هستند و نتایج آن در ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود.

جعفری با بیان اینکه بلافاصله در نخستین روز کاری استاندار بعد از سفر به شهرضا مکاتبات مربوطه انجام شده است، خاطرنشان کرد: در فرمانداری شخصی را مسؤول پیگیری مصوبات سفر و مکاتبات مردمی مشخص کرده‌ایم تا به صورت مستمر این مصوبات پیگیری شود.

بزرگترین مشکل شهرستان شهرضا تأمین آب است

 سرپرست فرمانداری شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه بزرگترین مشکل شهرستان شهرضا تأمین آب است، گفت: باید آب سالم و با کیفیت را در اختیار همه مردم قرار دهیم، منابع آب شهرضا متکی به چاه‌های حفر شده است که در یک دهه خشکسالی تعدادی از آن‌ها خشک شده است؛ در سال‌های اخیر کمیت و کیفیت آب شهرضا دستخوش تغییر شده و با افت شدید روبه رو شده است و یکی از دغدغه‌های اصلی مردم نبود آب با کیفیت است.

 

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی شهرضا با پیگیری استانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری شهرستان در آستانه راه‌اندازی است، عنوان کرد: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی نشان دهنده ظرفیت خوب شهرضا در بخش صنعت است.

جعفری با بیان اینکه شهرضا یک شهرستان زنده و پویا است، گفت: قرار گرفتن شهرضا در شاهراه شمال به جنوب کشور این شهرستان را به یک شهرستان مهاجرپذیر تبدیل کرده است و سبب شده در حاشیه شهر مراکز تجمعی شکل بگیرد و بر این اساس باید ساماندهی شود تا امکان توزیع امکانات به صورت عادلانه فراهم شود.

 سرپرست فرمانداری شهرضا ادامه داد: شهرضا قطب گلخانه‌ها، کشاورزی و دامداری در جنوب استان است، کشاورزان و دامداران به خاطر نهاده‌های دامی با مشکل روبه رو هستند و نیاز به حمایت روزافزون دارند تا موج گرانی ناشی از نهاده‌های دامی به آن‌ها فشار نیاورد.

۶ خطه کردن محور شهرضا به اصفهان اولویت حوزه راهداری است

 وی با بیان اینکه شهرستان شهرضا در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بسیار فعال است، ادامه داد: تکمیل پروژه ۶ خطه کردن محور شهرضا به اصفهان بسیار ضروری است و با مساعدت دستگاه‌های استانی و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کارهای خوبی در این محور انجام شده است و باید تسریع شود.

 جعفری با بیان اینکه چند زیرگذر در محور شهرضا به اصفهان در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: ۶ خطه کردن محور شهرضا به اصفهان اصلی‌ترین موضوع حوزه راهداری شهرضا است و زیبنده نیست هر هفته در این محور تصادفات منجر به فوت داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرضا خاطرنشان کرد: تشکیل منطقه ویژه اقتصادی و شیمی پارک لزوم سرمایه‌گذاری در پساب فاضلاب برای تأمین آب این مناطق صنعتی را بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه هدر رفت آب در شبکه محلی شهرضا زیاد است و نیاز به ساماندهی دارد، بیان کرد: باید با چاه‌های غیرمجاز برخورد کرد و کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب مجاز نصب شود و از پساب فاضلاب استفاده بهینه کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: سید امیر جعفری فرماندار شهرضا سفر استاندار به شهرضا تأمین آب در شهرضا منطقه ویژه اقتصادی شهرضا شیمی پارک ۶ خطه کردن محور شهرضا به اصفهان شهرک صنعتی رازی شهرضا خطه کردن محور شهرضا به اصفهان سرپرست فرمانداری شهرضا استاندار اصفهان شهرستان شهرضا حوزه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پیگیری املاک آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش ۶ هزار سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش صادر شده است. بیشترین اسناد صادر شده برای املاک استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کردستان بوده است که هر سه استان هم از استان‌های مرزی ما هستند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: این موضوع نشان می‌دهد وزارت آموزش و پرورش در پیگیری ۶۰۰۰ سند مالکیت بیشتر به استان‌های مرزی و کمتر برخوردار توجه داشته است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۳ بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد و مهر ۰۳ مهر ماه آرامی خواهیم داشت و به جای دغدغه کمبود معلم باید از این پس به دنبال رشد کیفیت معلم باشیم.

فرهادی با بیان اینکه به افزایش تعداد کلاس‌های درس و کاهش تراکم کلاس‌ها هم وزارت آموزش و پرورش توجه زیادی داشته است؛ گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات جهادی سازمان نوسازی مدارس، ۸۰ درصد مدارس کشور تراکم کمتر از ۳۵ نفر و ۴۷ درصد مدارس تراکمی کمتر از ۲۶ نفر دارند؛ همچنین ۴۷ درصد از کلاس‌های مقطع ابتدایی کمتر از ۲۶ نفر دانش آموز دارند و این نشان می‌دهد در خصوص کاهش کلاس‌های با تراکم بالا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته به خوبی عمل کرده است.

فرهادی تاکید کرد: کمتر از ۲ درصد مدارس ابتدایی در مرز تراکم ۴۰ نفره هستند که امیدواریم با ادامه نهضت مدرسه سازی دیگر شاهد کلاس‌های درس بالای ۳۵ نفر نباشیم.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار گفت ۲۴ هزار دانش آموز داریم که در مدارس عشایری درس می‌خوانند که با پیگیری دولت و شخص وزیر هیچ بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم.

در حال تکمیل..

کد خبر 6090788 علی قدمی

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش