Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:29:44 GMT

مشکلات شهرستان کارون برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۱۹۹۹

مشکلات شهرستان کارون برطرف می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمد خانچی گفت: شهرستان کارون دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیار بالایی است که نیازمنده توجه ویژه‌ای است.

 معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:  یکی از برنامه‌های دولت توزیع عادلانه خدمات عمرانی و رعایت عدالت  اجتماعی در بحث پروژه‌های  عمرانی است که این موضوع را در خوزستان نیز مد نظر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در خصوص دیگر برنامه‌های دولت می‌گوید: بحث توجه به مناطق کم برخوردار و شهر‌هایی که  در سال‌های  اخیر مستقل و تفکیک شدند، ولی کماکان در برخی مسائل مانند استقرار ادارات شهرستان و انجام خدمات شهری و مباحث دیگر دارای مشکلات هستند نیز در دستور کار دولت است.

او آب شرب و   شبکه دفع فاضلاب را  جزو دغدغه‌ها و مشکلات  مردم این شهرستان و از الویت‌های رسیدگی عنوان کرد و گفت: بحث خدمات شهری و مباحثی که بین شهرداری اهواز و کوت عبدالله است نیز از  اولویت‌های این منطقه در حوزه عمرانی است.

به گفته خانچی پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبار باید انجام شود.

 معاون عمرانی استاندار خوزستان می‌گوید: ستادی ویژه در جهت پیشرفت و آبادانی و  برای بررسی مشکلات شهرستان کارون تشکیل و جلساتی نیز برگزار شده  و از همه ظرفیت  نهاد‌ها و ارگان‌هایی مانند ستاد فرمان حضرت امام استفاده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: طرحی نیز  در بحث محرومیت زدایی در دولت مصوب شده  که بصورت ویژه نگاه خوبی به این شهرستان خواهد شد.

به گفته خانچی اراده و نگاه جهادی می‌تواند موانع را از سر راه  محرومیت زدایی این شهرستان بردارد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان می گوید: با توجه به اینکه شهرستان کارون ورودی اهواز محسوب می شود و  محوری است که میزبان کاروان های  راهیان نور و مهمانان نوروزی است باید از منظره خوبی برخوردار باشد که تلاش ها در این زمینه انجام می شود.

او در پایان گفت: تامین آب و شبکه فاضلاب کارون و زیبا سازی و فضاسازی با همراهی مردم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب مشکلات مردم شهرستان کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود

جواد اوجی وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از هلدینگ‌های پتروشیمی‌ در توسعه میادین و سرمایه گازی مدنظر است  به طوری که حجم سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار و با هدف تولید روزانه ۱۲۷ میلیون مترمکعب گاز است و با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی در این زمینه قرارداد امضا شد.

او ادامه داد: سال گذشته قراردادهای خوبی برای جمع‌آوری گازهای مشعل داشته‌ایم و همچنین برای تولید بنزین در پتروشیمی‌ها تفاهم نامه خوبی داشته ایم و بخشی از متانول کشور به سمت سوخت بنزین سوق داده می شود، امروز در بسیاری از کشورها از متانول سوخت بنزین تولید می‌کنند که امروزه کشور ما هم به این دانش رسیده است.

وزیر نفت گفت: ناترازی بنزین می تواند از طریق متانول برطرف شود همچنین تولید ۳۵ میلیون متر مکعب گاز و ۵۰ هزار بشکه نفت در پالایشگاه‌های کشور از برنامه های وزارت نفت در سال ۱۴۰۳ است.

اوجی تصریح کرد: بیش از ۵۰ میلیون نفر در کشور در صنعت پتروشیمی دارای سهام هستند، در این دولت مردمی ما منتظر شرکت‌های خارجی نخواهیم ماند این در حالی است که بالاترین جذب سرمایه‌گذار خارجی در این دولت انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود