Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: بیست‌وهفتمین جشنواره ملی«شعر رضوی» کار خود را روز شنبه دوم بهمن‌ماه از محل گلزار شهدا و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، علیزاده با اعلام این خبر، ادامه داد: پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، مراسم رسمی افتتاح جشنواره در همان محل برگزار شده و سپس شعرا به قرائت اشعار خود می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های جنبی و تخصصی این دوره از جشنواره افزود: سال گذشته به واسطه محدودیت‌های ناشی از کرونا امکان برگزاری این محافل تخصصی فراهم نشد، اما در سال جاری و در عصر روز افتتاحیه، برنامه شعری «محفل الفت شاعران» از ساعت 18 در محل بیت‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: در روز یکشنبه سوم بهمن ماه از ساعت 14:30 نشست تخصصی و کارگاه شعر با حضور داوران و شاعران مهمان و جمعی از شاعران استان در سالن محل اسکان مهمانان جشنواره برپا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره شعر رضوی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلزار شهدای کرمان استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت، استاندار جدید لرستان به همراه معاونان و حجت الاسلام هبت اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در گلزار شهدای خرم‌آباد حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهدا با خانواده آنها دیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان