Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: روز پنج شنبه با هدف کاهش تردد در خیابان‌ها و کاستن از مشکلات و روان سازی عبور و مرور تعطیل اعلام شده و ضروری است مردم در این خصوص همکاری‌های لازم را با شهرداری داشته باشند.

استاندار اردبیل در جلسه مدیریت بحران استان گفت: لازم است قبل از برف‌روبی مناطق مختلف اطلاع رسانی‌های لازم از رسانه‌های مختلف به مردم در خصوص جابجایی خودرو‌ها برای برف‌روبی خیابان‌ها و کوچه‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: مردم همواره در طول سالیان گذشته در برف‌روبی همکاری‌های لازم را داشته اند و همکاری مردم در وضعیت کنونی نیز به تسهیل و تسریع در امر برف‌روبی کمک خواهد کرد.

استاندار اردبیل همکاری دستگاه‌های مختلف خدمات رسان با در اختیار گذاشتن ماشین آلات در اختیار شهرداری را در این خصوص ضروری دانست و برف‌روبی از معابر را در کاهش انباشت برف بعد از بارش‌های آتی موثر دانست.

شهردار اردبیل نیز در ابن جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملیات برف‌روبی و پاکسازی کوچه‌ها و خیابان‌ها، حجم بارش برف را بالا دانست و خواستار کمک‌های دستگاه‌های اجرایی و بسیج مردمی در برف‌روبی شد.

محمود صفری گفت: کم بودن تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در شهرداری، تعداد ماشین آلات فعال در شهر را ۱۸۰ دستگاه عنوان کرد.

او گفت: لازم است مردم همکاری‌های لازم را در امر جابجایی خودرو‌ها و کاهش تردد‌ها با توجه به تعطیلی پنج شنبه اعمال کرده تا عملیات برف‌روبی تسریع شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برفروبی خیابان بارش برف کاهش تردد دستگاههای اجرایی برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند