Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@11:13:34 GMT

جارو برقی رباتیک مقرون به صرفه yeedi

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۲۱۰۰

جارو برقی رباتیک مقرون به صرفه yeedi

فرارو-شرکت yeedi، تولید کننده جاروبرقی رباتیک، محصولات خود را در بسیاری از مناطق از جمله اروپا، روسیه، ایالات متحده و کشور‌های جنوب شرقی آسیا معرفی کرده است. اخیرا محصولات این شرکت بدلیل کیفیت بالا و قیمت پایین تری که نسبت به سایر رقبا دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

به گزارش فرارو، این برند اکنون سه جارو برقی رباتیک جدید با نام‌های yeedi vac و yeedi vac max و yeedi vax station معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو مدل vac و vac max دارای حداکثر قدرت مکش ۳۰۰۰ پاسکال است و قابل ارتقا نیز می‌باشند.

vac max دو عمل جارو کردن و پاک کردن را بطور همزمان نیز انجام می‌دهد. این جارو برقی دارای یک ویژگی جدید بنام "سنسور تشخیص فرش داخلی" است. این سنسور به طور هوشمند فرش شما را شناسایی می‌کند و زمانی که به فرش رسید، به طور خودکار مکش را افزایش می‌دهد. yeedi vac همچنین مانند یک GPS، فضای اطراف خود را بدون از دست دادن هیچ نقطه‌ای ترسیم می‌کند.

مهمترین ویژگی ارائه شده در این محصولات، سازگاری آن‌ها با yeedi vac station است که گرد و غبار را به طور خودکار از داخل کیسه ۱.۵ لیتری جارو برقی به ظرف دیگری منتقل می‌کند. yeedi vac دارای ۱۱۰ دقیقه عمر باتری و vac max نیز ۲۰۰ دقیقه عمر باتری دارد. در صورت ضعیف شدن باتری جارو برقی، دستگاه بطور خودکار تمیز کردن را متوقف می‌کند و پس از شارژ شدن مجدد به جارو کردن ادامه می‌دهد.


هر دو جارو برقی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند نقشه‌برداری اتاق، سنسور‌های ضد برخورد، تشخیص لبه، فاصله، پله، مانع و اضافه بار هستند. این دستگاه‌ها همچنین از Amazon Alexa و کنترل صوتی Google Home پشتیبانی می‌کنند. سری yeedi vac با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار ارائه می‌شود که به طور قابل توجهی ارزان‌تر از سایر مارک‌های رقیب است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: جارو برقی جاروبرقی رباتیک جاروبرقی هوشمند جاروبرقی ربات جارو برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان

مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: این پالایشگاه با جایگزین کردن مکمل‌های سوختی با مکمل‌های طبیعی صرفه‌جویی یک میلیارد دلار را هدف‌گذاری کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حکیم قیم گفت: پالایشگاه آبادان از سال گذشته به دنبال جایگزین کردن مکمل‌های سوختی با طبیعی بود که در همین راستا با یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تولید سوخت بایو به توافق رسید.

وی افزود: با جایگزینی اتانول با MTBE به عنوان یکی از اوکتان‌افزاها و با به سرانجام رسیدن این طرح، از لحاظ ارزی پالایشگاه آبادان حدود یک میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی خواهد داشت.

قیم گفت: پالایشگاه آبادان اولین شرکت صنعتی کشور درگذر از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی با ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، آب، اقلیم و محیط‌زیست با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد تا در میان شرکت‌های صنعتی و نفتی ایران، پیشگام تغییر رویکرد اقتصادی از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی باشد.

وی افزود: پالایشگاه آبادان درصدد است انواع پسماند از جمله گازهای ارسالی به مشعل، لجن‌های نفتی، گوگرد، پسماند الکترونیک و باتری مستعمل، کاستیک، پساب صنعتی و پسماندهای عمرانی و ساختمانی را با کمک طرح ملی توسعه فناوری‌های اقتصاد چرخشی و زیست‌محیطی معاونت علمی- فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری بازچرخانی کند.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان یکی از این اهداف توسعه و مانع زدایی در طرح‌های زیست‌محیطی با استفاده از پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان و ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اقتصاد چرخشی در پالایشگاه آبادان به‌عنوان اولین شرکت صنعتی در کل کشور محقق شود و زمینه‌ساز گسترش آن میان دیگر بنگاه‌های اقتصادی در سطح کشور باشد.

پالایشگاه نفت آبادان یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های ایران است که فرآورده‌هایی همچون گاز مایع، بنزین موتور، نفت سفید، نفت گاز، سوخت جت، نفت کوره، انواع روغن موتور پایه، انواع قیر، انواع حلال‌ های نفتی، گوگرد و نفتای (خوراک آروماتیک پتروشیمی بندرامام) تولید می‌کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود