Web Analytics Made Easy - Statcounter

معروف خسروی  روز پنجشنبه  به ایرنا افزود: بارش برف سنگین راه همه روستاهای دارای سنکه این شهرستان را مسدود کرده بود که در روزهای گذشته راه ارتباطی مسدود ۱۲۰ روستای خلخال و تا پایان دیروز با تلاش راهداران بازگشایی شد که شدت کولاک برف در طول شب گذشته راه ۵۰ روستا را برای چندمین بار بست.

وی با بیان اینکه به رغم صاف شدن آسمان و قطع بارندگی برف به علت افزایش شدت باد، کولاک برف در سطح همه محورهای بین شهری و روستایی خلخال همچنان ادامه دارد، افزود: با وجود تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده از برف هم اکنون راه ۷۰ روستای خلخال به علت بارش سنگین برف همراه با کولاک همچنان مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز از ورود سامانه جدید بارشی به این منطقه خبر داد و افزود:هم‌اکنون آسمان خلخال تمام ابری و موج جدیدی از بارش‌های برف این شهرستان  امروز آغاز خواهد شد.

غلامرضا گلمردای اظهار کرد: با خروج سامانه بارشی زودگذر امروز که منجر به بارش‌های خفیف برف در خلخال می‌شود  از روز جمعه شاهد کاهش دما و یخبندان شدید در منطقه خواهیم بود و از اوایل هفته آینده جوی سرد و نسبتا پایدار در منطقه حاکم خواهد شد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل بارش برف خلخال استان اردبیل بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن گذرگاه اسپین بولدک

منابع محلی در قندهار اعلام کردند که طالبان منطقه «مازل گلی» راه مختص بیماران در این گذرگاه را از سه روز به این‌سو بسته کرده‌اند.

طالبان ادعا می‌کنند که به دلیل برخورد نامناسب مرزبانان پاکستانی این گذرگاه را مسدود کرده‌اند.

شماری از بیمارداران می‌گویند که پس از مسدود شدند این راه با چالش‌های زیادی روبه‌رو شده‌اند.

راه «مازل گلی» در جنوب دروازه عمومی گذرگاه چمن-اسپین‌بولدک موقعیت دارد که از گذشته به این‌سو مردم دو طرف از طریق آن به دو‌ کشور رفت‌وآمد می‌کردند و تنها به بیمارانی اجازه عبور داده می‌شد که ضمانت خط داشتند.

گذرگاه اسپین بولدک از چهار ماه به این‌سو از سوی معترضان ساحه چمن به ممنوعیت تردد بدون پاسپورت و ویزا مسدود شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • مسدود شدن گذرگاه اسپین بولدک
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ