Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - امید حاجی پور از طرح‌های ایجاد شده صندوق‌ اشتغالزای مردم یار در شهرستان بهمئی که با مشارکت بسیج سازندگی استان ایجاد شده است بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت‌ها و مشکلات پیش روی این طرح‌ها آشنا شد.

او گفت: تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزای مردم یار یکی از فعالیت‌های شاخص و استراتژیک صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از اشتغال و تولید داخلی در هر استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی پور گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳۲ صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار درمناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد به ویژه روستا‌های استان راه اندازی شده که از این تعداد ۷۰ صندوق در بیش از ۵۰ روستای شهرستان بهمئی با بیش از ۷۵ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان گفت: محرومیت زدایی، اشتغالزایی، حمایت از تولید داخلی، جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها و تلاش در راستای خودکفایی در محصولات مختلف را از اهداف تشکیل این صندوق‌های قرض الحسنه در روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد.

در این بازدید رابط صندوق‌های قرض الحسنه کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: طرح راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی با مشارکت بسیج سازندگی در سال۱۳۹۷درکهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن در شهرستان بهمئی آغاز شد.

حسین پسنده گفت: امسال تامین و اختصاص بیش از ۹۰ میلیار ریال برای صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد برای حدود ۳۰۰ تن در استان اشتغال زایی ایجاد می‌شود.

انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد صندوق کارآفرینی اشتغالزایی صندوق های قرض الحسنه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰