Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@19:59:40 GMT

جراحی بینی تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۲۵۶۸

جراحی بینی تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی بینی و انواع آن می توانید به سایت معتبر پزشکا مراجعه کنید:

سایت پزشکا یکی از برترین و پربازدیدترین وب سایت های تخصصی در زمینه ی آرایشی و بهداشتی، سلامتی و زیبایی. علاوه بر این سایت پزشکا جدیدترین کالاهای حوزه های آرایشی و بهداشتی، سلامتی و زیبایی را نقد و بررسی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به طور کلی بینی ها به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم می شوند. در ادامه مطلب به تفاوت های این دو مدل بینی اشاره می کنیم.

تفاوت بینی های استخوانی و گوشتی

بینی های گوشتی و استخوانی به راحتی قابل تشخیص هستند . در بعضی موارد با اینکه غضروف و استخوان بینی قوی است اما پوست بینی نیز ضخیم است که ممکن است با بینی گوشتی اشتباه گرفته شود. البته جای نگرانی نیست، چون قبل از جراحی بینی ، ضخامت پوست توسط جراح ارزیابی می شود.

مهمترین تفاوت بینی های گوشتی و استخوانی، میزان ضخامت پوست آن ها است . در بینی های استخوانی به دلیل نازک بودن پوست، جزئیات  استخوانی از زیر پوست قابل مشاهده است ، یعنی ممکن است لبه های استخوان چنانچه قبلا شکسته شده باشد دیده و لمس گردد، همچنین در قسمت پایینی بینی به دلیل نازک بودن پوست معمولا غضروف ها قوی و مستحکم هستند و در نوک بینی افتادگی و پهنی کمتری وجود دارد، اما در بینی های گوشتی جزئیات استخوان و غضروف به دلیل کلفت بودن پوست دیده نمی شود و به دلیل سنگینی پوست غضروف ها ضعیف و افتاده هستند.

به طور کلی می توان گفت هرچه مشکلات پوستی بینی بیشتر باشد، بینی گوشتی تر و هرچه جنس بینی بهتر باشد بینی استخوانی است.

تاثیر پوست و اندازه بینی بر نتیجه جراحی بینی 

شکل بینی از نظر اندازه و شکل اسکلت زیرین بینی تا حد زیادی مهم است ، جراحی زیبایی بینی تا حد زیادی در اصلاح انحراف اسکلتی زیرین برای دستیابی به ظاهری مطلوب انجام می شود. شکل اسکلت خام بینی شباهت بسیار کمی با ظاهر خارجی بینی دارد و این به این دلیل است که چارچوب اسکلتی توسط پوست و بافتهای زیر پوستی مانند عضله و چربی پوشانده شده است. از آنجا که پوست تاثیر زیادی در صورت دارد در صورت نیاز به جراحی زیبایی بینی باید تاثیر پوست را در جراحی در نظر گرفت.

شاید مهمترین ویژگی جراحی پوست بینی ، ضخامت کلی آن باشد. پوست بینی با ضخامت متوسط با چهره ای صاف و سالم ، تقریبا مناسب ترین  جراحی زیبایی بینی است. انواع پوست مانند ضخیم و چرب یا خیلی نازک ممکن است تا حدودی در جراحی بینی و نتیجه ی آن تاثیر گذار باشد. نوع پوست در زخم و خاصیت و ارتجاعی آن تاثیر گذار است و ممکن است در دوره ی بهبود و نتیجه ی آن تغییراتی را ایجاد نماید.

به طور معمول افرادی که بینی های گوشتی دارند ،صورت بزرگ و پوست ضخیمی دارند ، بنابراین یک هماهنگی در پوست بینی با پوست پوست اجزای دیگر صورت و همچنین اندازه آن با صورت وجود دارد. بنابراین با برطرف کردن مشکلات و  بد فرمی های آن  می توانیم یک بینی خوب با فرم متوازن و یک هارمونی زیبا ایجاد کنیم.

برخی افراد تصور می کنند که میتوانیم هر نوع بینی را کوچک نماییم در صورتی که چنین نیست و کوچک نمودن زیاد بینی های گوشتی امکان نخواهد داشت و تا یه حدی می توان بینی را کوچک کرد و باید بین صورت و بینی توازن و هارمونی وجود داشته باشد و تناسب اجزای صورت رعایت گردد تا زیبا باشد.

جراحی بینی در ظاهر و زیبایی شما تاثیر گذار است و به همین دلیل باید توسط پزشک ماهر انجام شود. پزشک های خیلی خوب و ماهری در تهران هستند که می توانید با مراجعه به سایت بهترین جراح بینی تهران با آنها آشنا شوید و درباره آنها تحقیق کنید.

اقدامات قبل از جراحی بینی

در روز عمل حتما ناشتا باشید و ۸ ساعت قبل از جراحی از خوردن و آشامیدن اجتناب کنید شب قبل از عمل حتما استحمام کنید و مراقب باشید سرما نخورید بهتر است لباس های گشاد و دکمه دار بپوشید تا بعد از عمل در هنگام پوشیدن لباس با مشکلی مواجه نشوید در صورتی که قرص یا داروی خاص مصرف می کنید باید پزشک خود را مطلع کنید استعمال دخانیات و قلیان یک هفته قبل وبعد از جراحی بینی ممنوع می باشد در صورتی که سابقه کم خونی دارید باید پزشک خود را مطلع کنید

مراقبت های بعد از جراحی بینی

از مسواک نرم استفاده کنید برای مسواک زدن حداقل تا دو ماه از دود و سیگار اجتناب کنید بعد از باز کردن گچ بینی به مدت ۳ ماه بینی خود را با سرم نمک روزی۳ بار با سرنگ ۱۰ سی سی شستشو دهید از مصرف دارو های اضافی خودداری شود و داروهایی که توسط پزشک تجویز شده مصرف شود با دهان باز عطسه کنید از غذاهای نرم و میکس شده استفاده شود و از خوردن غذاهای سفت که به جویدن نیاز دارد خودداری کنید

کلام آخر

 به طور کلی شکل بینی از نظر اندازه و شکل اسکلت زیرین بینی تا حد زیادی مهم است، و در جراحی تاثیر گذار است. جراحی زیبایی بینی تا حد زیادی در اصلاح انحراف اسکلتی زیرین برای دستیابی به ظاهری مطلوب انجام می شود. از آنجا که پوست تاثیر زیادی در صورت دارد، در صورت نیاز به جراحی زیبایی بینی باید تاثیر پوست را در جراحی در نظر گرفت. بینی ها به دوسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند و مهمترین تفاوت بینی های گوشتی و استخوانی ، میزان ضخامت پوست آن ها است.

توجه داشته باشید که جراحی بینی گوشتی بسیار حساس است، چون اگر جراحی توسط پزشک ماهر انجام نشود امکان برگشت بینی گوشتی وجود دارد. در شیراز جراحان خیلی خوب و ماهری هستند. برای پیدا کردن بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز حتما تحقیق کنید و مشورت بگیرید.

کد خبر 651470 برچسب‌ها جراحی پلاستیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جراحی پلاستیک جراحی زیبایی بینی گوشتی و استخوانی بینی های گوشتی جراحی بینی بینی گوشتی تاثیر گذار پوست بینی بینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • فرآیند پرورش میلیون‌ها کبوتر گوشتی توسط چینی‌ها (فیلم)
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • کرم معجزه
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت