Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -محمد رفیعی گفت: هدف سمنان، آکادمی مدال قائمشهر، میلاد تبریز و ورنا بتن عباس آباد، چهار تیم حاضر در رقابت‌ها هستند.

 مرحله رفت مسابقات از ۳۰ دی الی یکم بهمن ماه در سمنان و مرحله برگشت در شهر تبریز برگزار می‌شود و در پایان ۲ تیم برتر به لیگ برتر بدمینتون کشور صعود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر یک از تیم‌ها در رقابت رفت، سه مسابقه با حریفان خود برگزار می‌کنند.

لیگ دسته یک بدمینتون با شرکت ۱۲ تیم در چهار گروه برگزار شد که تیم هدف سمنان در بازی رفت دور اول نیز میزبانی رقابت‌ها را بر عهده داشت.

 این مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و هر تیم در ترکیب خود امکان استفاده از ۲ بازیکن جوان را نیز دارد.

 اردوی تیم‌های ملی بدمینتون در رده سنی بزرگسالان و جوانان در دو بخش مردان و زنان نیز از اول بهمن در سه شهر استان سمنان آغاز می‌شود.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز