Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل مصدقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه بارشی همراه با باد شدید در نواحی جنوبی و غربی استان و در ارتفاعات به صورت بارش برف، کولاک و کاهش شدید دما تا فردا جمعه اول بهمن در سطح استان تهران فعال است.

وی ادامه داد: براساس این پدیده جوی و سامانه بارشی ممکن است اتفاقاتی در تردد جاده های کوهستانی به وجود بیاید و در همین راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته در طرح زمستانه نیروهای راهداری همراه با ماشین های زمستانه در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدقی اضافه کرد: با آماده کردن راهدار خانه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا علاوه بر اقدامات پیشگیرانه همزمان با شروع بارش ها عملیات شن، نمک پاشی و برف روبی در محورها انجام شود. 

وی با بیان اینکه همزمان با عبور و مرور و ترافیک عملیات راهداری زمستانی نیز به مرحله اجرا در می آید ابراز امیدواری کرد: با مشارکت مردم و کاربران جاده ای مشکلی در تردد پیش نیاید.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اذعان داشت: این سامانه بارشی به ویژه در شب هنگام در جاده های کوهستانی و گردنه ها نظیر گردنه امامزاده هاشم جاده هراز، گدوک محور فیروزکوه، محدوده امین آباد، دلیچایی حوزه دماوند، حوزه شمیرانات، مناطق کوهستانی فشم به سمت شمشک و راههای روستایی کوهستانی، جاده امامزاده داود در ارتفاعات کوهستانی آن همراه با باد شدید، کولاک و کاهش دید خواهد بود.

مصدقی توصیه کرد که مسافران از عصر امروز تا عصر فردا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و برنامه خود را تا مساعد شدن هوا و پایداری جوی به تاخیر بیندازند و اگر سفر آنها ضروری است با تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، اطمینان از سلامت خودرو، داشتن وسایل گرمایشی به همراه داشتن آذوقه سفر امن و با آرامشی را برای خود رقم بزنند.

وی افزود: مردم به توصیه ها و تاکیدات پلیس راه، سازمان هواشناسی و راهداری توجه کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران توضیح داد: همه عوامل راهداری استان همچنان در آماده باش کامل هستند و به صورت لحظه ای نسبت به رصد و مراقبت مستمر از شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اقدام می کنند.

وی اضافه کرد: به نوعی این رصدها از طریق دریافت گزارش های ارسالی توسط گشت های راهداری، مشاهده تصاویر زنده از طریق دوربین های نظارت تصویری و همچنین سامانه های تردد شمار هوشمند بر سطح راه ها است.

مصدقی افزود: راهداران در محل راهدارخانه و نقاط مستعد برف، کولاک و مه گرفتگی مستقر هستند و اقدامات لازم را به موقع انجام می دهند ولی اگر شرایط سخت شد برای حفظ جان کاربران جاده ای تصمیمات لازم برای محدودیت و ممنوعیت موقت تردد در جاده ها اتخاذ و به مردم اطلاع رسانی های می شود.

مصدقی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ و تلفن ثابت ۷۷۹۰۹۰۸۰ مرکز مدیریت راهها استان تهران به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی از آخرین وضعیت شرایط ترافیکی و جوی جاده های استان به هموطنان است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارندگی بارش برف تردد جاده ای اداره کل هواشناسی استان تهران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارندگی بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارندگی بارش برف تردد جاده ای اداره کل هواشناسی استان تهران سازمان هواشناسی سامانه بارشی استان تهران جاده ای جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد