Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@08:19:20 GMT

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی در خیابان «ناصرخسرو»

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۲۷۸۹

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی در خیابان «ناصرخسرو»

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١:١٣ روز جاری یک مورد آتش سوزی در چندین باب مغازه در خیابان ناصرخسرو، پیش از کوچه مروی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی گفت: پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: بر اساس آن چیزی که به چشم دیده می شود، محل آتش سوزی هفت یا هشت باب مغازه بود که در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کردند. همچنین برخی مواد شیمیایی مثل سموم کشاورزی نیز در این مغازه ها وجود داشت. بالای این مغازه ها نیز فضایی وجود داشت که به عنوان انبار استفاده می شد. در مجموع حجم زیادی از اجناس در محل بود و با احتساب طبقات فوقانی حدود ١۵ باب مغازه و انبار در محل بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: وسعت این محل حدود ۱۵۰۰ متر است. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از مغازه و انبارها شعله‌ور بود. آتش نشانان عملیات را از چند سو آغاز کردند و با برش دادن کرکره‌ها به محل حریق نفوذ کردند. همچنین از طریق نردبان هیدرولیکی و دستی نیز به طبقات بالا نفوذ کردند.

وی ادامه داد: در حین عملیات هر از گاهی صدای انفجار شنیده می شد که به دلیل وجود برخی از اقلام مثل اسپری‌ها در محل بود. خوشبختانه یا عملیات به موقع آتش نشانان، حریق تحت کنترل درآمد.

به گفته ملکی علت حادثه نیز در دست بررسی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه سید جلال ملکی کوچه مروی سخنگوی سازمان آتش نشانی آتش سوزی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امروز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر با حضور شهردار همدان، رئیس شورای شهر همدان، اعضای شورا، فرمانده انتظامی شهرستان، اساتید دانشگاه و مردم همدان آغاز شد.

همدان با شش خیابان اصلی به میدان مرکزی شهر (میدان امام) متصل می‌شد که خیابان‌های بوعلی و خیابان اکباتان در سال‌های گذشته به پیاده راه تبدیل شد و امروز نیز عملیات اجرایی پیاده‌راه شدن خیابان باباطاهر آغاز شد که این پروژه به طول 80 متر و عرض 35 متر در 80 روز انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، کمک به نشاط و تندرستی شهروندان، کمک به جذب گردشگر، کمک به حفظ محیط زیست، حل گره‌های ترافیکی مرکز شهر و کاهش آلودگی هوا را می‌توان از مهم ترین اهداف یا مزایای اجرای پیاده‌راه‌ها در همدان نام برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد