Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:26:57 GMT

نکونام سه بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۲۸۰۱

نکونام سه بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد

باشگاه فولاد بعد از پشت سر گذاشتن یک محرومیت نقل و انتقالاتی اکنون به دنبال حضوری پررنگ در پنجره زمستانی است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه فولاد خوزستان با محرومیت حضور در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی مواجه شد، اکنون نکونام به دنبال این است تا ضعف‌هایی که به واسطه این اتفاق و جدایی چند ستاره تیمش شکل گرفته را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهداف آنها باشگاه پرسپولیس و چند ستاره این تیم است.

 

باشگاه فولاد خوزستان برای تقویت خود در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان سه بازیکن این تیم شده است که البته باید دید نظر یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس و حتی خود بازیکنان در این زمینه چیست.

 

نکته اینکه طی روزهای اخیر شایعاتی درباره درخواست پرسپولیس برای جذب لوسیانو پریرا (شیمبا) مهاجم برزیلی فولاد خوزستان که در این فصل نیز علیرغم شرایط سنی که دارد (٣٨سال) همچنان یکی از گلزنان برتر در لیگ امسال است، به گوش می‌رسد. پرسپولیس عیسی آل‌کثیر را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داده و نیازمند بازیکنی در خط حمله برای پوشش این ضعف است که نام شیمبا هم به میان آمده است. هرچند یحیی گل‌محمدی هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نداشته، اما بعید است که نکونام و فولاد، این مهاجم را به سادگی از دست بدهند و شرایط معاوضه محتمل‌ترین گزینه برای توافق طرفین قابل پیش‌بینی خواهد بود.

 

با این حال طبق اخبار رسیده، باشگاه فولاد خوزستان برای دو گزینه خط دفاع پرسپولیس و یک هافبک این تیم درخواست رسمی به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است و در انتظار پاسخ این باشگاه است. از بین بازیکنان مورد درخواست فولاد و جواد نکونام تنها یکی از آنها مهره فیکس سرخپوشان محسوب می‌شوند. با این حال آخرین تجربه موفق نقل و انتقالاتی بین دو باشگاه که مربوط به فرشاد احمدزاده است، فولاد را راغب کرده تا اینبار هم برای پوشش ضعف‌های خود و حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب مهره‌های مدنظرش باشد.

 

موضوع مهم اما نظر یحیی گل‌محمدی و البته بازیکنان است؛ در شرایطی که باشگاه فولاد مسیر پرداخت رضایت‌نامه را فراهم ساخته و این مساله می‌تواند یک منبع مالی مناسب برای باشگاه پرسپولیس تلقی شود، باید دید آیا کادرفنی و بازیکنان مدنظر جواد نکونام نیز به این انتقال راضی هستند یا خیر. هرچند مشکللت مالی باشگاه پرسپولیس و حضور در لیگ قهرمانان آسیا از سوی دیگر و از همه مهمتر شرایط مالی مناسب باشگاه فولاد و پرداختی سر موعد آپشن‌هایی است که هر بازیکنی را شاید ترغیب به این انتقال در شرایط فعلی و نابسامان باشگاه پرسپولیس کند.

 

با توجه به در پیش بودن تقابل دو تیم فولاد و پرسپولیس در روز شنبه، ورزش سه از اعلام نام سه بازیکن مدنظر باشگاه فولاد صرفنظر می‌کند و بعد از این بازی نام این نفرات اعلام خواهد شد.

پرسپولیس تهران جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران جواد نکونام مربی فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)