Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@16:44:17 GMT

نیمار: زندگی من همیشه پر از هرج و مرج است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۲۸۵۸

نیمار: زندگی من همیشه پر از هرج و مرج است

نیمار در سال‌های اخیر و خصوصا پس از انتقال به پاری سن ژرمن به یکی از جنجالی‌ترین و پر حاشیه‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده است.

این بازیکن برزیلی در آستانه پخش مستند سه قسمتی درباره زندگی‌اش نتفلیکس درباره شرایط زندگی خود صحبت کرده و تاکید دارد که این مستند ممکن است نظر عموم را درباره او تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار به ESPN گفت:« کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند چه فردی هستم و این چیزی است که برایم اهمیت دارد. کسانی که من را نمی‌شناسند و از من بد می‌گویند را کنار می‌گذارم اما امیدوارم آنها این مستند را ببینند و نظرشان یا تصویری که از من دارند تغییر کند. امیدوارم یاد بگیرند من را دوست داشته باشند... حتی کمی!»

این ستاره برزیلی درباره شخصیت خودش اظهار داشت:« افراد کمی من واقعی را می‌شناسند. فقط دوستان نزدیک، خانواده، بعضی از هم تیمی‌ها و حالا احساس می‌کنم می‌توانم بخش بیشتری از زندگی‌ام را نشان دهم. این که در زندگی روزمره چطور هستم، در کار، در خانه، به عنوان پدر، پسر و برادر چطور هستم. امیدوارم این مستند آن بعد از شخصیت من را به مردم نشان دهد. این چیزی است که روی آن کار کردیم. ما صددرصد واقعیت را نشان می‌دهیم و این چیزی است که از همه بیشتر اهمیت دارد.»

نام این مستند «هرج و مرج کامل» است و نیمار درباره دلیل انتخاب این نام گفت:« این نام را انتخاب کردیم چون زندگی من همیشه همینطور بوده است. از زمانی که شش ماهه بودم با والدینم تصادف کردیم و خب هرج و مرج از همین جا شروع شد. هرچند اتفاقی برای من نیفتاد. پس از آن فوتبالیست شدم و لحظات بسیار شادی داشتم اما باز هم هرج و مرج بسیاری هنوز در زندگی من جریان دارد.»

بیشتر بخوانید

پایان پروژه انتقال آزمون به تیم‌های مطرح دنیا

۸ لژیونر ایرانی در انتظار انتقال‌های جذاب؛ از یوونتوس تا پرسپولیس

دلخوری کاپیتان تیم ملی از شایعات

251254

کد خبر 1594528

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پاریسن ژرمن هرج و مرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه

اسامی راه‌یافتگان به رویداد پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به‌گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از مجموع 45 اثر متقاضی شرکت در پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که با هدف حمایت حرفه‌ای و ارتقاء سطح کیفی آثار کوتاه مستند، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، تعداد 5 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

اسامی آثار راه‌یافته به صحن پیچینگ مستند کوتاه به شرح زیر است:

 ریشه در کوهستان / آرمان قلی‌پور از شهرکرد
 بیمارستان درختان / شروین وحدت از تهران
باغ / فرود عوض‌پور از خرم‌آباد
 صنوبر / رضا اکبریان گالشکلایی از ساری
 روزی که محیط‌بان گریست / هادی شریعتی از نجف‌آباد

مرحله نهایی این رویداد در قالب جلسه پیچینگ حضوری، روز 4 شنبه مورخ 19 اردی‌بهشت‌ماه 1403 در محل سالن شماره 12 پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی موفق به عقد قرارداد تولید اثر خود تا سقف 3 میلیارد ریال با انجمن سینمای جوانان ایران خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد