Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@10:31:25 GMT

خلاص شدن از سنگ‌های معلق محور هراز

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۳۰۲۵

خلاص شدن از سنگ‌های معلق محور هراز

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محور هراز با هدف انفجار و بازگشایی تونل نشل از روز شنبه دوم تا چهارشنبه ۶ بهمن ماه بسته است و با توجه به ممنوعیت تردد، سنگ‌های معلق در این مسیر نیر رهاسازی خواهند شد.

ریزش سنگ‌های معلق از کوه در محور هراز همواره یکی از مخاطرات جاده‌ای بوده است به گونه‌ای که با بارش شدید باران خصوصا در بخش لاریجان شهرستان آمل ریزش سنگ‌های معلق سبب بروز خسارت‌های مالی و جانی و مسدود شدن چندین ساعته این مسیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پانزدهم فروردین ماه امسال بود که ریزش سنگ بر روی یک دستگاه خودرو پژو در منطقه پنجاب و درکیلومتر ۵۰ جاده هراز یک خانم ۳۱ ساله را به کام مرگ برد و ۴ نفر دیگر از سرنشینان را زخمی و روانه بیمارستان کرده بود

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایمن سازی، تثبیت سنگ‌ها و رهاسازی سنگ‌های معلق تا روز چهارشنبه ادامه دارد و رانندگان وسایط نقلیه می‌توانند از محور‌های جایگزین سوادکوه یا کندوان تردد کنند.

تونل نشل از ساعت ۷ تا ۱۲ شنبه دوم تا چهارشنبه ششم بهمن به دلیل اجرای عملیات انفجار و بازگشایی تونل مسدود و تردد خودرو‌ها در محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محور هراز پلیس راه مازندران وضعیت راه ها سنگ های معلق محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند _ نهبندان خبرداد و گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند - زاهدان در حوزه شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان آغاز شد.


 سید محمد فرخی با بیان اینکه محور بیرجند – زاهدان یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است، افزود:  پروژه‌های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده  که ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و سپس مسیر لایه نهایی اجرا می‌ شود.


رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:  با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران