Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@20:38:37 GMT

قدام ژاوی علیه ستاره بارسلونا/عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۳۳۲۴

قدام ژاوی علیه ستاره بارسلونا/عکس

بامداد فردا در چارچوب رقابت جام حذفی اسپانیا، بارسلونا به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت تا یک دیدار سخت با پسران ایالت باسک را برگزار کند. 

تیم بارسلونا که در ال کلاسیکو و در سوپرکاپ نمایش خیلی خوب از خود نشان داد، باید بتواند این عملکرد را تداوم بخشد تا امیدواری در جمع آبی‌اناری‌ها زنده بماند. به همین دلیل نتیجه این بازی بسیار برای آینده بارسلونا اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط حساس، البته ژاوی اقدامی بزرگ علیه «عثمان دمبله» انجام داد تا این بازیکن از لیست بازیکنان بارسلونا خط بخورد. دمبله که در روزهای اخیر به دلیل عدم تمدید قرارداد به سوژه بزرگ رسانه‌های اسپانیا بدل شده از لیست ژاوی خط خورد تا هر چه سریع‌تر نسبت به تمدید قرارداد واکنش نشان دهد.

ارسلونا و دمبله اکنون در شرایط بسیار عجیبی قرار دارند و مشخص نیست پایان داستان چگونه رقم خواهد خورد. دمبله از تمدید قرارداد سر باز زده و می‌خواهد در تابستان به صورت رایگان نیوکمپ را ترک کند. این در حالی است که بیش از 140 میلیون یورو بارسلونا برای او خرج کرده و به هیچ وجه نمی‌خواهد او را رایگان از دست بدهد. به همین دلیل سران بارسلونا تصمیم گرفتند او را تحت فشار قرار دهند تا تن به تمدید قرارداد دهد.

بارسلونا اعلام کرده بود که یا دمبله تمدید می‌کند یا دیگر حق ندارد برای تیم بازی کند. این تهدید نیز با پاسخ جنجالی مدیر برنامه‌های او همراه شد. حالا ژاوی گام اول را برداشته و او را بدون دلیل از لیست خط زده است و باید دید دمبله چه واکنشی نسبت به این اتفاقات خواهد داشت. 

بیشتر بخوانید

بحران مصدومیت در اردوی یاران قایدی و نوراللهی

شوک به پرسپولیس ؛ گل‌محمدی بعد از بازی با فولاد می‌رود!

نیمار: زندگی من همیشه پر از هرج و مرج است

دمبله در دیدار الکلاسیکو یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بود و نبود او می‌تواند ضرری بزرگ به تیم ژاوی برساند. از طرف دیگر بارسلونا به شدت با مشکل مالی روبه‌رو است و نمی‌خواهد به هیچ وجه این بازیکن را به صورت رایگان از دست بدهد.

لیست بازیکنان ژاوی به شرح زیر است. ممفیس دپای نیز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد ولی از سوی دیگر مارتین بریت ویت پس از مدت ها به ترکیب بازگشت.

دروازه‌بانان: تراشتگن - نتو - آرنوس تناس

مدافعان: دست - پیکه - آرائخو - دنی آلوز - لنگله - جوردی آلبا - مینگوئزا - بالده

هافبک ها: بوسکتس - پویچ - پدری - فرنکی دی یونگ - نیکو - گابی

مهاجمان: آنسو فاتی - بریت ویت - فران تورس - خوتلا - عبدالصمد 

251254

کد خبر 1594544

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه شب بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک تابستان گذشته از بارسا به خیرونا قرض داده شد و در این تیم توانسته اعتماد به نفس از دست رفته را دوباره پیدا کند. او دیروز در مصاحبه با اسپورت گفت که در پایان فصل به بارسا بر می گردد.

امروز ژاوی نیز حرف اریک را تایید کرد و گفت او فصل بعد در بارسا جایگاه خوبی خواهد داشت. ژاوی همچنین گفت که دلیل جدایی اریک ورزشی نبود: «اریک فصل بعد بازیکن بارسلوناست و جایگاه بهتری نیز در تیم خواهد داشت. او به دلیل مشکل باشگاه در قضیه بازی جوانمردانه مالی از تیم رفت. من هرگز نمی خواستم اریک از بارسلونا برود ولی شرایط ایجاب می کرد.»

دیگر خبرها

  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!