Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص اقدامات صورت گرفته هلال احکر استان در پی بارش‌‌های اخیر، اظهار داشت: ۶۲ تیم عملیاتی به حالت آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: از روزی که بارش در سطح استان داشتیم به بیش از ۹۰۲ خودرو که به علت مسدود شدن راه‌ها گرفتار شده بودند، رهاسازی و امدادرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: به بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ نفر با توزیع بسته‌های غذایی امدادرسانی شده است.

وی گفت: تا بدین لحظه ۱۳ مادر باردار که امکان انتقال آن‌ها با اتوبوس‌های اورژانس فراهم نبوده توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده که دو مورد توسط بالگرد صورت گرفته است.

شفیعی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی به روستاهای محاصره شده در برف شهرستان پاوه توسط بالگرد، گفت: روز گذشته ۶۰۰ بسته غذایی 72 ساعته به روستاهای مرزی پاوه«روستاهای دزآور، هانه‌گرمله، کیمنه و بیدرواز» به علت مسدود بودن راه زمینی از طریق بالگرد امدادرسانی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ادامه بارش برف در سطح استان هم‌اکنون کار امدادرسانی به آن‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه عادل شفیعی بالگرد امدادرسانی روستاهای مرزی پاوه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان