Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@09:42:05 GMT

مرگ بیمار دامغانی در آسانسور کلینیک تخصصی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۳۴۱۱

مرگ بیمار دامغانی در آسانسور کلینیک تخصصی

ایسنا/سمنان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مرگ بیمار حادثه‌دیده در آسانسور کلینیک تخصصی رضایی دامغان را تایید کرد.

محمود یحیایی با بیان اینکه این بیمار روز گذشته در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی دامغان دچار حادثه شد اظهار کرد: این بیمار بخش دیالیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برادران رضایی دامغان روز گذشته، در پی حادثه ای در آسانسور این کلینک تخصصی، مصدوم و متاسفانه علی‌رغم تلاش پزشکان و کادر درمان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: در پی وقوع این حادثه و با دستور سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان‌ بلافاصله تیم نظارتی این دانشگاه برای بررسی و پیگیری شرایط بیمار و ابعاد مختلف این حادثه به همراه تیم امداد هوایی دانشگاه به شهرستان دامغان اعزام شد.

یحیایی اضافه کرد: در این گروه ویژه نظارتی که معاونین درمان، توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حضور داشتند ضمن حضور بر بالین بیمار، وضعیت او مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار گرفت.

وی گفت : متاسفانه علی رغم تلاش فراوان دو ساعته تیم متخصص درمانی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان و انجام‌ اقدامات درمانی توسط جراح مغز و اعصاب، متخصص قلب، جراح عمومی و سایر اعضای کادردرمان اقدامات نتیجه بخش نبود و فرد حادثه دیده جان باخت.‌

وی ضمن تسلیت به خانواده این بیمار افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ضمن بررسی دقیق جوانب مختلف این حادثه و برخورد قطعی با مقصران و مسببان به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مشابه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دامغان دانشگاه علوم پزشکی سمنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان کلینیک تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی کامیون  در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان  یک مصدوم ، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محوردامغان-سمنان ۴ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم ، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم ، واژگونی سمند  در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم ، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولادمحله به دامغان  ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز