Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، احمدی وحیدی امروز در حاشیه بازدید از روستاهای این شهرستان با اشاره به بازدید صورت گرفته اظهار داشت: دستگاه‌ها کارهایی در حوزه کمک‌رسانی انجام دادند که انشا‌ءالله تشدید می‌شود و بعضی از خانه‌ها و معابر دچار آبگرفتگی شده است که توسط نیروهای امدادرسانی رسیدگی می‌شود.

وزیر کشور عنوان کرد: مسئله مهم در منطقه چند تا سیل‌بند است که باید زده شود و آب‌ها در بالادست مهار شود، بازدید شد و قرار اولیه گذاشته شده که با برآوردی که صورت گرفته و تأمین وسایل مهندسی این سیل‌بندها ایجاد شود و امیدواریم اینها شهر را در برابر حوادث مشابه مقاوم‌تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد وحیدی وزیرکشور در دومین روز سفر به کرمان و در ادامه بررسی میدانی خسارت سیل اخیر در جنوب کرمان از محله‌های شهر قلعه‌گنج و روستاهای سورگ‌آباد و میانشهر، چراغ آباد، روستاهای اطراف شهر و آبنمای رودخانه سورگاه بازدید کرد و دستور داد تجهیزلت لازم به منظور تکمیل سیل‌بند در اختیار شهرداری قرار گیرد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور قلعه گنج بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدف گذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم

وزیر صمت افزود: بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم، از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران