Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:07:36 GMT

هشتمین هفته فیلم و عکس در اهواز اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۳۴۹۹

هشتمین هفته فیلم و عکس در اهواز اجرایی می‌شود

ایسنا/خوزستان هشتمین هفته فیلم و عکس اهواز توسط انجمن سینمای جوانان اهواز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از چهارم تا هشتم بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این باره خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های هنری و سینمایی در حالت رکود درآمده بود اما همزمان با بهبود این وضعیت اجرای چنین برنامه‌هایی می‌تواند روح جدیدی بر کالبد هنر استان تزریق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر چنانی ادامه داد: هفته فیلم و عکس اهواز در کنار حمایت از جوانان فیلمساز و عکاس نقطه عطفی بر شروع فعالیت‌های سینمایی در استان خواهد بود و ان‌شاالله در ماه‌های آینده جشنواره فیلم کوتاه خوزستان نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی اظهار کرد: استان خوزستان دارای پیشینه بسیار ارزشمندی در حوزه سینما است و در حال حاضر جوانان بسیار مستعدی در این حوزه افتخارات بسیاری برای استان به ارمغان آورده‌اند و رویکرد دولت حمایت از جوانان علاقه‌مند و مستعد در این حوزه است.

بنابر اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، همچنین مدیر انجمن سینمای جوانان استان خوزستان نیز گفت: نمایشگاه عکس، نمایش فیلم و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

مهدی کیخایی با بیان این که پس از ش سال این رویداد به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اهواز برگزار می‌شود گفت: هفتمین هفته فیلم و عکس اهواز به دلیل شرایط خاص و اپیدمی کرونا در کشور سال گذشته به صورت مجازی برگزار شد اما امسال این رویداد به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هفته‌های فیلم و عکس در کشور جزو برنامه‌های اصلی انجمن سینمای جوانان ایران است که با هدف معرفی آثار تولید شده در حوزه فیلم و عکس دفاتر انجمن و حمایت از فیلم‌سازان جوان به صورت غیررقابتی برگزار می‌شوند.

کیخایی بیان کرد: برنامه‌های بسیار متنوعی برای هر چه پربارتر شدن این رویداد در حوزه فیلم و عکس در نظر گرفته شده است که به صورت رایگان علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه‌ها که با همکاری صمیمانه مجموعه‌های مختلف فرهنگی، هنری اهواز برنامه‌ریزی شده استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فیلم عکس هفته فیلم و عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود

سردار مسعود قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به لغو برنامه مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین عملیات بازی‌دراز در هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی و بارش شدید باران و رعدوبرق، در راستای حفظ سلامتی زائران برگزاری این مراسم به ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه موکول شد.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت این حماسه غرورآفرین و نیز افتتاحیه راهیان نور با حضور کاروان‌هایی از سراسر کشور در ارتفاعات بازی‌دراز، افزود: ۱۹ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز چهارشنبه یادواره شهید شیرودی در یادمان این شهید بزرگوار و همچنین یادواره شهدا در کنار حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار می‌شود.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: ۲۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز پنجشنبه نیز از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح صعود به ارتفاعات بازی‌دراز انجام خواهد شد.

قنبری با تاکید بر آمادگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم و میزبانی از زائران شهدای این عملیات، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر از هموطنان از ۲۵ استان در این برنامه شرکت کنند.

به گفته وی، سال گذشته ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود داشتند.

قنبری از آمادگی شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب برای اسکان زائران خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس هوایی و معاونت بهداری سپاه از ورودی استان کرمانشاه تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر خواهند شد و تمامی بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند.

وی در بحث موکب و خدمات‌رسانی به زائران، گفت: از ورودی این استان تا ارتفاعات بازی‌دراز موکب‌هایی به صورت خودجوش برپا می‌شود.

کد خبر 6096508

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود