Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز نشستی خبری با خبرنگاران هشدار داد که روسیه در صورت اشغال خاک اوکراین باید در انتظار «فاجعه» باشد.

به گزارش «انرژی امروز» از یورو نیوز، او همچنین گفت که بر این باور است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به دنبال «جنگ در مقیاس بزرگ» نیست. جو بایدن افزود که اقتصاد روسیه در صورت حمله این کشور به اوکراین با تحریم‌های «شدید» و بی‌سابقه‌ای روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنان رئیس‌جمهوری ایالات متحده در حالی بیان شد که وی پیش از این احتمال اعزام نظامیان کشورش به اوکراین برای دفاع از این کشور در مقابل حمله احتمالی روسیه را رد کرده بود.

کشورهای غربی مسکو را همزمان با صف‌آرایی حدود ۱۰۰ هزار نظامی روسیه در مرز با اوکراین به زمینه‌چینی برای حمله به این کشور متهم کرده‌اند. روسیه این ادعا را رد کرده اما خواستار تضمین‌های امنیتی از سوی غرب شده است.

U.S. President Joe Biden campaigns for Democratic candidate for governor of Virginia Terry McAuliffe at a rally in Arlington, Virginia, U.S. October 26, 2021. REUTERS

واشنگتن روز چهارشنبه از اختصاص ۲۰۰ میلیون دلار کمک امنیتی مضاعف به اوکراین سخن گفت. ایالات متحده پیش از تجمع نظامیان روسیه در مرز با اوکراین نیز ۴۵۰ میلیون دلار کمک امنیتی به اوکراین اختصاص داده بود.

نشست خبری روز چهارشنبه جو بایدن در آستانه اولین سالگرد آغاز به کار او به عنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده برگزار شد.

برچسب هااوکراین جو بایدن حمله نظامی روسیه به اوکراین روسیه ولادیمیر پوتین

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اوکراین جو بایدن حمله نظامی روسیه به اوکراین روسیه ولادیمیر پوتین آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو رئیس جمهوری جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • کاخ سفید: اوکراین آماده حمله روسیه در تابستان است
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند