Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مجلس شورای اسلامی هفته آینده روز‌های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسات علنی خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا،نمایندگان مجلس قرار است روز یکشنبه هفته آینده به عنوان اولین دستور؛ رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح حمایت از کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قید دو فوریت این طرح در جلسه هفتم دی ماه سال جاری در مجلس به تصویب رسیده بود.
بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو برگشت داده شده از شورای نگهبان؛ طرح استفساریه مربوط به تبصره یک بودجه سال 1400؛ طرح اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان؛ طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی؛ طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنعتی و تخصصی؛ طرح اصلاح قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری؛ طرح شفافیت آرا نمایندگان و طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل از جمله طرح‌هایی است که قرار است در جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی گذاشته شود.
همین گزارش حاکی است؛ لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران؛ لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی؛ لایحه پروتکل اصلاحی اساسنامه موسسه منطقه‌ای استانداردسازی؛ ارزیابی انطباق، تایید صلاحیت و اندازه شناسی سازمان همکاری اقتصادی (ریسکام)؛ لایحه موافقت نامه تشویق حمایت متقابل بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت نیکاراگوئه و تعداد دیگری از لوایح موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های غناو سوئیس از لوایحی است که در دستور جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
همچنین قرار است در جلسه روز سه شنبه مجلس سوال نمایندگان بناب و نیز رباط کریم از وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شود. وزیر به این جلسه دعوت شده است.
همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص حوزه زنان و حمایت از توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و بیمه خانه دار در دستور روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی است که در این جلسه وزیر کشور و رئیس سازمان بهزیستی برای ارائه توضیحات به مجلس شورای اسلامی دعوت شده اند.
همچنین گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران در یکی از جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجلس جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی دولت جمهوری هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم