Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌المللی حمایت از لبنان خواستار از سرگیری جلسات کابینه در اسرع وقت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روسیا الیوم، این گروه در سال ۲۰۱۳ با هدف حمایت از ثبات لبنان تاسیس شد که سازمان ملل، دولت‌های چین، فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا، اتحادیه عرب و سازمان ملل اعضای آن را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در نشست خبری گفت که این گروه لبنان را به از سرگیری برگزاری جلسات کابینه در اسرع وقت فراخوانده است.

وی گفت: اعضای این گروه از اقدامات برای از سرگیری نشست‌های کابینه مطلع شدند و برای آغاز مجدد نشست‌ها در اسرع وقت فشار وارد می‌کنند. آنها همچنین خواستار اتخاذ اقدامات دولتی سریع و کارآمد برای آغاز اصلاحات و اقدامات لازم از جمله تصویب سریع بودجه ۲۰۲۲ هستند که می‌تواند به توافق با صندوق بین‌المللی پول جهت خروج از بحران منجر شود.

دوجاریک تصریح کرد، گروه بین‌المللی از دولت لبنان خواسته است اقدامات لازم را برای تضمین انتخابات شفاف و فراگیر در ماه مه سال جاری آنطور که مقرر است اتخاذ کند که از جمله این اقدامات توانمندسازی کمیته نظارت بر انتخابات برای اجرای مسئولیت خود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان اسرع وقت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم