Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:22:04 GMT

پاسخ جالب سرمربی قدوس به شایعه خرید اریکسن

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۴۰۹

پاسخ جالب سرمربی قدوس به شایعه خرید اریکسن

به گزارش خبرگزاری فارس، سه شنبه سایت معتبر اتلتیک از بازگشت احتمالی «کریستین اریکسن» به لیگ برتر انگلیس نوشت و مدعی شد که این بازیکن در آستانه انتقال به برنتفورد است.

اریکسن که در آغاز یورو 2020 با سکته قلبی مواجه شد به صورت موقت از دنیای فوتبال کناره گیری کرد و حالا قصد دارد در لیگ حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم پزشکی دانمارک که باعث احیای اریکسن شد، جایزه فیرپلی فیفا را دریافت کرد

شب گذشته پس از شکست برنتفورد مقابل منچستریونایتد، یکی از خبرنگاران در خصوص احتمال جذب اریکسن توسط برنتفورد از توماس فرنک سوال پرسید و این سرمربی دانمارکی پاسخی جالب به مطبوعات داد.

فرنک گفت: اریکسن بازیکنی است که فقط برای تیم‌های سطح بالا بازی می‌کند. اریکسن با بدشانسی روبه‌رو شد ولی حالا خیلی چیزها برای او تغییر کرده است. او لایق این است که در بالاترین سطح بازی کند و من امیدوارم این اتفاق برای او رخ بدهد.

سرمربی برنتفورد گفت: گمان می‌کنم باید از اینکه شایعاتی درباره بازیکنی با ویژی او وجود دارد، خوشحال شویم. شایعات برای بازیکنان سطح بالا زیاد رخ می‌دهد مثل مسی، امباپه و اریکسن. اگر نشانه‌هایی از حماقت در آنها وجود نداشته باشد، می‌توانند برای ما بازی کنند.

فرنک گفت: البته که من پس از اتفاقات یورو با اریکسن صحبت کرده‌ام ولی این مسئله خیلی به قبل بازمی‌گردد. این مسئله برای پاییز است. امیدوارم زودتر او را در بالاترین سطح فوتبال ببینم زیرا این چیزی است که او می‌خواهد. اخیرا در برنامه تلویزیونی دانمارک گفت که می‌خواهد به جام جهانی برسد. خیلی امیدوار کننده است و سوال من این است که چرا نباید به تیم ملی دعوت شود.

هنوز از انتقال اریکسن به برنتفورد خبری بیشتر مخابره نشده و باید دید تا 10 روز دیگر و پایان پنجره نقل و انتقالاتی چه اتفاقی برای ستاره دانمارک رخ خواهد داد. او یکی از مهره های بزرگ کونته در قهرمانی اینترمیلان بود و نقشی بزرگ در درخشش سال‌های تاتنهام داشت. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اریکسن کریستین اریکسن لیگ برتر انگلیس برنتفورد خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فیلم/ روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز عملیات پاسخ ایران به اسرائیل | اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم | گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد ... | ویدئو
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه