Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:00:30 GMT

ثبت رکورد جدید جیمز در NBA

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۴۸۱

ثبت رکورد جدید جیمز در NBA

فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز به رکورد جدیدی در لیگ NBA رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم لس‌آنجلس لیکرز در ادامه دیدارهای خود در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، صبح امروز پنج‌شنبه با نتیجه 104 بر 111 مغلوب ایندیانا پیسرز شد.

لبران جیمز، فوق ستره لیکرز در این بازی 37 دقیقه در میدان بود و 30 امتیاز، 12 ریباند، 5 پاس گل و 2 توپربایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز پس از این بازی به رکورد مجموع 36319 امتیاز، 10002 ریباند و 9908 پاس گل در دوران حرفه‌ای بازیگری خود رسید. او نخستین بازیکن تاریخ NBA است که 30 هزار امتیاز، 10 هزار ریباند و 9 هراز پاس گل به نام خود ثبت می‌کند.

کمک ستاره NBA به کودکان هائیتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز