Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: پیشنهاد می‌شود در زیرمجموعه کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، قرارگاه جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان به زندان تشکیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رضا اعظمی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با قدردانی از اقدامات خوب انجام شده در این حوزه اظهار داشت: استان کردستان در میان استان‌های کشور در مبارزه قاطعانه با مواد مخدر پیش‌قدم و جزو استان‌های برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار بالای کشفیات و بازداشت عوامل توزیع موادمخدر در استان گویای اقدامات خوب مسئولان این حوزه در استان است، گفت: متأسفانه گزارشاتی از سوی والدین کردستانی دریافت شده که فرزندانشان در سالن‌های ورزشی بدنسازی به بهانه مصرف قرص‌های لاغری، معتاد شده‌اند که باید ضمن بررسی این موضوع، با متولیان این حوزه برخورد شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان بر ضرورت نظارت بیشتر بر فعالیت‌ سالن‌های ورزشی به منظور جلوگیری از سواستفاده و فروش مواد نیروزا و اعتیادآور تأکید کرد و بیان داشت: دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی پای کار بوده اما حقیقتا کارگروه‌های این شورا نیازمند حمایت هستند تا با خیال آسوده‌تر بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام بدهند.

کشف 1331 تن مواد مخدد در کردستان؛ 2960 نفر بازداشت شدند2 هزار زندانی کردستانی موفق به اخذ گواهینامه مهارت شدند

وی با اذعان به اینکه اکثر معتادان به دلیل نقص‌های مختلف همچون نبود شغل و بیکاری مجددا به زندان باز می‌گردند، تصریح کرد: این نقص‌ها مربوط به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیست، لذا پیشنهاد می‌شود در زیرمجموعه کمیته‌های این شورا، قرارگاه جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان به زندان تشکیل شود.

اعظمی با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال به این قشر آسیب‌پذیر در جامعه تسریع شود، افزود: انتظار می‌رود ضمن نظارت، روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی معتادان بهبودیافته تسهیل یافته تا این افراد با اشتغال‌زایی برای خود، مشغول کار و کسب درآمد شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان عنوان کرد: متأسفانه در بازدیدهای میدانی انجام شده، برخی از کمپ‌های مراکز اعتباد در استان کردستان با کمبود امکاناتی همچون کمبود آب مواجه‌اند که انتظار می‌رود این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟

تصفیه آب یکی از موضوعات حیاتی و اساسی در علم محیط زیست است و اهمیت حفظ کیفیت و تصفیه آب برای استفاده انسانی و صنایع بسیار بالاست. یکی از عواملی که میتواند کیفیت آب را تحت تاثیر قرار بدهد تشکیل رسوبات معدنی است. در این مقاله به بررسی کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب میپردازیم.

مفهوم آنتی اسکالانت

آنتی اسکالانتها مواد شیمیایی هستند که استفاده کردن از آنها در فرآیند های تصفیه آب جهت جلوگیری از تشکیل رسوبات معدنی مختلف مانند کربنات کلسیم، سولفات کلسیم، مگنزیم و دیگر املاح معدنی میباشد. این مواد معمولا بعنوان افزودنی به آب اضافه می‌شوند و برای حفظ عملکرد بهینه سیستم‌ های تصفیه آب استفاده میشوند.

کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب

آنتی اسکالانت‌ ها در تصفیه آب در بسیاری از فرآیند ها و واحد های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. برخی از کاربرد های مهم آنتی اسکالانت در تصفیه آب عبارت هستند از:

آنتی اسکالانت در نیروگاه ها

در صنایعی همانند نیروگاه‌ های حرارتی و نیروگاه‌ های تولید آب شیرین از آنتی اسکالانت‌ ها بعنوان ماده افزودنی استفاده میشود تا از تشکیل رسوبات در لوله‌ ها و تجهیزات جلوگیری گردد و عمر مفید تجهیزات افزایش یابد.

اگر به دنبال خرید آنتی اسکالانت با کیفیت هستید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://abin.ir/products/chemical-products/%D8%A2%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA/

آنتی اسکالانت در سیستم‌ های تصفیه آب خانگی

در سیستم‌ های تصفیه آب خانگی نیز از آنتی اسکالانت‌ جهت کنترل کردن و جلوگیری از تشکیل رسوبات معدنی استفاده میشود. این مواد بعنوان یکی از عوامل اصلی حفظ کیفیت آب و افزایش عمر مفید فیلترها و تجهیزات استفاده می‌ شوند.

آنتی اسکالانت در سیستم‌های تصفیه آب شهری

در سیستم‌ های تصفیه آب شهری آنتی اسکالانت‌ ها برای کنترل نمودن تشکیل رسوبات در لوله‌ها و تجهیزات تصفیه آب مورد استفاده قرار میگیرند. این اقدام مهم به بهبود کیفیت آب شهری و جلوگیری از خرابی و کاهش کارایی تجهیزات کمک میکند.

آنتی اسکالانت در تصفیه آب آشامیدنی

در تصفیه آب آشامیدنی هم از آنتی اسکالانت‌ ها بمنظور پیشگیری از بوجود آمدن رسوبات و افزایش عمر مفید فیلتر ها و تجهیزات استفاده می‌شود. این اقدام به حفظ کیفیت آب و ارائه آب سالم و تمیز برای مصرف عمومی کمک میکند.

آنتی اسکالانت در تصفیه آب‌ صنعتی

در تصفیه آب‌ های صنعتی مانند آب‌ استخرها، آب‌ های خنک‌ کننده و آب‌ فرایند های صنعتی، آنتی اسکالانت‌ برای کنترل کردن تشکیل رسوبات و حفظ عملکرد بهینه تجهیزات مورد استفاده قرار میگیرند.

نتیجه‌ گیری

با توجه داشتن به اهمیت حفظ کیفیت و تصفیه آب استفاده از ضد رسوب هایی مثل آنتی اسکالانت‌ بعنوان ماده افزودنی در فرآیندهای تصفیه آب بسیار حیاتی است. این مواد میتوانند به بهبود کیفیت آب، افزایش عمر مفید تجهیزات و کاهش هزینه‌ های نگهداری و تعمیرات در سیستم‌ های تصفیه آب کمک کنند. با توجه به این موارد، استفاده از آنتی اسکالانت‌ها در تصفیه آب امری ضروری و غیر قابل انکار میباشد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد