Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا به میزبانی هند از امروز پنجشنبه آغاز شد. تیم ملی فوتبال زنان چین همگروه ایران موفق شد با پیروزی ۴ بر صفر از سد تیم چین تایپه عبور کند.

چین با هشت عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم مسابقات است.

تیم ملی فوتبال زنان ایران نیز از ساعت ۱۷:۳۰ امروز مقابل تیم ملی هند میزبان مسابقات قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین حضور ملی پوشان زنان ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است که حکم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ استرالیا-نیوزیلند را نیز دارد.

کد خبر 5404824 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زنان ایران فوتبال زنان جام ملتهای آسیا هندوستان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد فوتبال زنان سردار آزمون محمدرضا یزدانی خرم تیم ملی فوتبال زنان ایران فوتبال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک روز فراموش نشدنی‌اش را با دو بار کامبک دوگله مقابل پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم در ضربات پنالتی تجربه کرد‌.

او در نشست خبری‌اش پس از این برد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا این برد، شیرین‌ترین پیروزی تاریخ مربیگری او بوده گفت: آن موقع که ما با اقای گل محمدی بودیم و دو دفعه قهرمان حذفی شدیم از این بردها داشتیم. من بیشتر از همه برای مردم عزیز اراک و شکل فوتبال‌مان بدون تحقیر مربی مقابل و کری‌خوانی خوشحالم. ما فقط به کار خودمان فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه در کنفرانس‌ سوال‌هایی کنیم و طرف مقابل را تحقیر کنیم اشتباه است. این توصیه را به عزیزانی که همکار من هستند می‌کنم، سرشان در کار خودشان باشد و بتوانند با کار کردن پیشرفت کنند و وارد حاشیه نشوند.

دیگر خبرها

  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است