Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن حرازی‌زاده‌ یزدی روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران یزد افزود: در پی بارندگی‌ها و سیل اخیر در مناطق مختلف کشور و پیرو اعلام نیاز سازمان امداد و نجات هلال احمر، ۲ دستگاه کامیونت (فوسو)  شامل این موارد برای کمک به مردم ارسال شد.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان ادامه داد: امداد هوایی استان با تیم پرواز به صورت آماده‌باش کامل است در صورتی که کرمان اعلام نیاز کند با هماهنگی سازمان امداد و نجات، امداد هوایی یزد به منطقه سیل‌زده اعزام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه کمک‌های هلال احمر به مناطق سیل‌زده در روزهای آینده با اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق یادشده ادامه دارد گفت: مردم نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل‌زدگان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک‌های ملی، سپه، ملت و کشاورزی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و یا کد دستوری #۱۱۲*۷۳۷* و یا #۱۱۲*۷۴۱* واریز و در پویش همدلی و مهربانی کمک به هموطنانشان بپیوندند.

حرازی‌زاده ۲۰ دی‌ماه امسال گفته بود: محموله کمک‌های این نهاد شامل پنج هزار تخته پتو به مناطق سیل زده شهرستان چابهار به جنوب سیستان و بلوچستان ارسال شد.

حرازی‌زاده یزدی افزود: این محموله با پنج دستگاه تریلی و کامیون از انبارهای امدادی شهرستان‌های تفت و اشکذر به سیستان و بلوچستان حمل شد.

وی اظهار کرد: محموله‌های امدادی جمعیت برای هموطنان مناطق سیل‌زده با هدف کمک به ارتقا و بهبود کیفیت سطح زندگی آنها انجام شد.

یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود ۱۰ هزار نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان هستند.

برچسب‌ها کهنوج کرمان یزد سیل رودبار جنوب سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهنوج کرمان یزد کهنوج کرمان یزد سیل رودبار جنوب سازمان امداد و نجات هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال احمر سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر