Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم محمدی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی عوامل راهداری ، هلال احمر و دستگاه ها و ماشین آلات برف روب و شهرداری ها مشغول برف روبی و بازگشایی مسیرها هستند.

وی اظهار داشت: ستاد پیشگیری و مدیریت پاسخ به بحران و عوامل مختلف و دستگاه های امدادی و خدمات رسانی با تمام توان پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: ارتفاع برف در شهرستان با توجه به انباشت برف سامانه بارشی چند روز اخیر و امروز هم اکنون به ۷۰ سانتی متر رسیده است.

محمدی ادامه داد: با توجه به سخت گذر بودن راه دسترسی به روستاهای شهرستان و کوهستانی بودن و وقوع کولاک و بارش برف و یخبندان کار برای بازگشایی مسیرها سخت شده است.

وی از مردم خواست تا بهبود شرایط با توجه به وقوع کولاک و یخبندان و بارش سنگین برف از تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان خودداری کنند چون در چنین وضعیتی تردد امکان پذیر نیست.

او گفت: با وجود یخبندان و بارش برف و کولاک قطعی آب و برق و گاز در شهرستان نداریم.

دالاهو در غرب کرمانشاه با جمعیت ۴۰هزار نفر در ۱۰۰کیلومتری کرمانشاه واقع لست.

برچسب‌ها بارش برف مدیریت بحران دالاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف مدیریت بحران دالاهو بارش برف مدیریت بحران دالاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است.

این کاروان شامل 40 دستگاه خودرو حامل ارزاق، آرد، اقلام بهداشتی و اسباب بازی به ارزش بالغ بر 50 میلیارد ریال بوده که اقلام آن میان ساکنان روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری در حال توزیع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟