Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه دومین اردوی راهیان نور مجازی کاشان برگزار می‌شود، گفت: چهار هزار دانش‌آموز کاشانی در دومین اردوی مجازی راهیان نور حضور خواهند داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، سرهنگ کریم اکبری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری دومین اردوی مجازی راهیان نور شهرستان کاشان با همکاری آموزش و پرورش اظهار داشت: سال گذشته برای اولین بار سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان برنامه راهیان نور مجازی را شکل دادند و در کاشان برای  900 دانش‌آموز پسر و 300 دانش‌آموز دختر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استقبال 4.5 میلیون بازدید آفلاین این اردوی مجازی در کشور خبر داد و افزود: امسال نیز ویژه دانش‌آموزان پایه دهم نظری و پایه دوازدهم هنرستان دختر و پسر حدودا چهار هزار نفر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به جزئیات برگزاری اردوی راهیان نور مجازی در این شهرستان ابراز داشت: برای دختران در تاریخ دوم و سوم بهمن ماه و برای پسران در تاریخ ششم و هفتم بهمن ماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در قالب کاروان‌ها با تقسیم مسئولیت سازماندهی می‌شوند، ابراز داشت: برنامه در دو روز و در هشت کلاس یک ساعته برگزار شده و راویان کشوری به صورت پخش زنده از شبکه شاد و روبیکا و آپارات در مناطق عملیاتی خوزستان اجرا خواهند داشت.

اکبری با بیان اینکه روزانه دو کلاس صبح و دو کلاس عصر و یک برنامه سحرگاهی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند طراحی شده است، تصریح کرد: آنلاین شدن برنامه سحرگاهی اختیاری است و در طول این برنامه دانش‌آموزان با 10 فعالیت و چالش مواجه خواهند بود.

کاروان 270 نفری راهیان نور سمنان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند2000 نفر از خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوندراهیان نور یک حرکت آفندی در مقابله با تهاجمات دشمن

وی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این اردوی راهیان نور مجازی تاکید کرد: آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان، القاء حس خود باوری و اعتماد به نفس، مسئولیت‌پذیری با تأکید بر الگوهای دانش‌آموزی سال‌های دفاع مقدس و تجدید خاطرات حماسه‌های رزمندگان غیور اسلام و دست آوردهای دوران دفاع مقدس از جمله اهداف است.

فرمانده سپاه کاشان زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، ایثارگران و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان را از دیگر اهداف دانست و افزود: مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق الگودهی و معرفی جلوه‌های عینی ایثار، مقاومت و شهادت و تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و سرسپردگان منطقه‌ای آن‌ها از دیگر اهداف کیفی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و معرفی الگوهای ایثار و شهادت توسط راویان و مربیان باتجربه و توانمند کاروان‌ها در طول اردوی مجازی راهیان نور اجرا می‌شود، ابراز داشت: شیوه‌های جنگ نرم و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور برای دانش‌آموزان تبیین می‌شود.

اکبری از برگزاری مراسم معنوی و مسابقات فرهنگی در طول زمان اجرای اردوی مجازی راهیان نور در کاشان خبر داد و گفت: آثار دانش‌آموزان از طریق سایت دارخوین و شبکه اجتماعی ایتا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوی راهیان نور مجازی اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزان دومین اردوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان