Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر امروز به قضاوت جواد مرادی به عنوان سرداور به همراه مصطفی شریعتی و روزبه کلاهدوز به عنوان داوران اول و دوم در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۷۸ به ۶۹ حریفش را مغلوب کند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که با این پیروزی به سومین برد متوالی خود در این مرحله از رقابت‌ها دست یافت، در کوارتر اول با نتیجه ۲۶ بر ۱۸ و در کوارتر دوم با نتیجه ۱۸ بر ۸ به پیروزی رسید تا نیمه اول با حساب ۴۴ بر ۲۶ به سود گرگانی‌ها به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم و کوارتر سوم مسابقه باز هم گرگانی‌ها با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ حریف خود را شکست دادند، اما در کوارتر چهارم و پایانی با حساب ۱۲ بر ۲۶ بازی را واگذار کردند تا نیمه دوم با حساب ۳۴ بر ۴۳ به سود رفسنجانی‌ها به پایان برسد.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای این مسابقه در ترکیب اولیه تیم خود سجاد پذیرفته، پری پتی، محمد جمشیدی، رسول مظفری و میثم میرزایی را در ترکیب قرار داد.

در آن سوی میدان شاگردان سیدامیر هاشمی سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان با ترکیب اولیه آلانی‌جیرو مور لی، مجید رحیمیان، وحید اسلامی، روبرت گیل‌چریت و محمد خالقی‌فر وارد زمین شدند.

در این مسابقه آلانی جیرو مورلی بازیکن تیم صنعت مس با ۲۴ امتیاز و میثم میرزایی بازیکن تیم شهرداری گرگان با اثرگذاری ۲۰ عنوان امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان مسابقه شناخته شدند.

همچنین میثم میرزایی در کنار ۱۴ امتیاز و ثبت ۱۵ عنوان بازیکن دبل دبل را به خود اختصاص داد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گروه C از مرحله دوم دور مقدماتی با تیم‌های صنعت مس رفسنجان، کاله آمل و اکسون همگروه است و با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار دارد.

مسابقه بعدی تیم شهرداری گرگان که آغاز دور برگشت این مرحله خواهد بود، باید به مصاف اکسون تهران‌ برود که در مسابقه رفت گرگانی‌ها با نتیجه ۸۸ بر ۶۱ پیروز شده بودند.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال وزارت ورزش و جوانان شهرداری گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال وزارت ورزش و جوانان شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال وزارت ورزش و جوانان شهرداری گرگان گلستان تیم بسکتبال شهرداری گرگان صنعت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا  برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند.

تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا