Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریناز ایزدیار بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است. پریناز ایزدیار دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. خانوادهٔ پریناز ایزدیار موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند. پریناز ایزدیار در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. 

بیوگرافی پریناز ایزدیار 

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.

کیک تولد پریناز ایزدیار + عکس فعالیت هنری پریناز ایزدیار

در سال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، قدم به عرصه ی تلویزیون گذاشت.  ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.

وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. 

سلفی جدید پریناز ایزدیار + عکس پریناز ایزدیار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر  پریناز برای بازی در فیلم ابد و ی روز موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

تیپ ساده پریناز ایزدیار در طبیعت

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پریناز ایزدیار پریناز ایزدیار بازیگر زن پریناز ایزدیار در جیران پریناز ایزدیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس

یک مقام ارشد دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مدعی شده که یک توافق روی میز وجود دارد و تقریبا تمام خواسته‌های حماس را برآورده می‌کند؛ در نتیجه آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه مشترکی از جنبش حماس درخواست کرده تا با توافق مذکور موافقت کند. 

به گزارش العربیه، در متن این بیانیه مشترک آمده است: «ما قویاً از تلاش‌های میانجی‌گری برای بازگرداندن اسرا به خانه خود حمایت می‌کنیم. مجدداً از حماس درخواست می‌کنیم که گروگان‌ها را آزاد کند و اجازه دهد به این بحران پایان دهیم تا بتوانیم تلاش‌های خود را روی ایجاد صلح و ثبات در منطقه متمرکز کنیم». 

این مقام دولت بایدن گفت که پیش از این تلاش‌ها برای انتشار یک بیانیه مشترک ناموفق بوده و اکنون این بیانیه «نمایش فوق‌العاده‌ای از اتفاق آرا از سوی بسیاری از رهبران در سراسر جهان» است. 

کشور‌هایی که این بیانیه را امضا کردند عبارتند از: آرژانتین، اتریش، برزیل، بلغارستان، کانادا، کلمبیا، دانمارک، فرانسه، آلمان، مجارستان، لهستان، پرتغال، رومانی، صربستان، اسپانیا، تایلند، انگلیس و آمریکا.

این مقام دولت بایدن مدعی شد: «یک توافق روی میز وجود دارد که تقریباً تمام خواسته‌های حماس را برآورده می‌کند... و کاری که آنها باید انجام دهند این است که این دسته آسیب‌پذیر از گروگان‌ها را آزاد کنند تا پیشرفت حاصل شود». 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که «برخی نشانه‌ها» وجود دارد که نشان می‌دهد احتمالا راهی برای توافق هست، اما تاکید کرد که همچنان از این امر مطمئن نیست. در مورد پیشنهاد کنونی که روز میز است، این مقام آمریکایی مدعی شد که آتش بس فوری و طولانی مدت در غزه و همچنین امکان بازگشت نامحدود فلسطینی‌ها به شمال غزه را فراهم می‌کند.

پیش از این، خلیل الحیه، یک مقام ارشد شاخه سیاسی حماس گفته بود که این جنبش در ازای ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی و آتش‌بس ۵ ساله یا بیشتر، حاضر به توافق خواهد بود.

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.  حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین