Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@03:50:27 GMT

فیلم| ناوگان چین و روسیه وارد آب‌های ایران شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۵۴۶۲

فیلم| ناوگان چین و روسیه وارد آب‌های ایران شدند

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

آیین استقبال از ناوگروه‌های شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ توسط شناور‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

در این آیین ناوگروه چین شامل ناوشکن «ارومچی» و شناور تدارکاتی «تای خو» و ناوگروه روسیه شامل رزم ناو «واریاگ»، ناوشکن «ادمیرال تریبوتس» و سوخترسان «بوریس» مورد استقبال شناور‌های نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته و وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این رزمایش یگان‌های شناوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه شامل ناوشکن‌های دنا، جماران، نقدی و ناو‌های موشک انداز تبرزین و زره و همچنین شناور شهید ناظری حضور خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پس از آیین استقبال از ناوگان چین و روسیه، جلسه توجیهی و هماهنگی رزمایش با حضور نماینده کشور‌های شرکت کننده به صورت حضوری و وبیناری در بندر چابهار انجام شد.

در این مراسم، امیر دریادار دوم مصطفی تاج الدینی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش و سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ ضمن عرض خیرمقدم، با بیان اینکه رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ ایران از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: ماهیت مشترک تهدیدات دریایی و تحولات سیاسی بین دولت‌ها برای انجام اقدامات هماهنگ، موجب شده که نیرو‌های دریایی سه کشور بیش از گذشته با یکدیگر همکاری کنند.

ناخدایکم ولیچکو فرمانده ناوگروه روسی نیز ضمن تشکر از میزبانی خوب ایران گفت: امیدوارم در کنار هم رزمایش خوبی را اجرا کنیم و به اهدافی که داشتیم برسیم.

در ادامه این مراسم ناخدایکم فرهاد فتاحی فرمانده گروه عملیات رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲، به تشریح برنامه‌ها و انجام آخرین هماهنگی‌ها در خصوص برگزاری این رزمایش پرداخت.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چین و روسیه رزمایش رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته