Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  امام جمعه آبیک گفت: این یکی از برجستگی‌های مظاهر تقوا در عرصه سیاست است که نهاد امامت و سپاه پاسداران خود را مکلف به خدمت بی منت دانسته وصرفاً به فکر خدمت صادقانه هستند .
به گزارش آریا، حجت الاسلام حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک گفت: بر خود وظیفه می‌دانم از دو نهاد انقلابی به جهت رعایت تقوا در عرصه سیاسی از آنها تقدیر کنم، اول نهاد امامت جمعه عالم مجاهد حضرت آیت الله عابدینی طلایه دار آن است و دوم سپاه سرافراز که سردار بصیر جناب رفیعی آتانی پرچمدار آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 همگان می دانند که این دو مجموعه سهم برجسته‌ای در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رسیدن به دولت انقلابی را داشته‌اند، اما در عین حال در حوزه سماحت و مناعت طبع هیچ سهمی در عزل و نصب ها برخود قائل نبوده و نه تنها خودشان در این کار ورود نمی‌کنند بلکه بنده مطلع هستم مجموعه تحت امر خود را نیز از ورود در این فضا برحذر داشته اند.
 این همان مکتب سردار شهید اسلام است که مقام معظم رهبری تاکید بر آن دارد و رهپویان این مسیر به قصد قربت الی الله خدمت‌رسانی می‌کنند،حقا شهادت سزاوار آنهاست.
 این یکی از برجستگی‌های مظاهر تقوا در عرصه سیاست است که نهاد امامت و سپاه پاسداران خود را مکلف به خدمت بی منت دانسته و مردم بدانند این مجموعه ها در کنار سایر نهادهای انقلابی صرفاً به فکر خدمت صادقانه هستند و در این برهه حساس از امتحان تکلیف مداری سربلند بیرون آمده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

دیگر خبرها

  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست