Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی تبیان در این همایش گفت: وظیفه ما این است که الگوی انسان کامل و زن بافضیلت را برای جامعه معرفی و نصب العین همه حرکتهای خود قرار دهیم که در این راه باید همه احساس مسوولیت کنند.

حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی راستی افزود: یک نمونه برجسته از بانوان به عنوان انسان کامل داریم که اگر عملکرد وی مبنا قرار گیرد مشکلات یکی پس از دیگری رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این الگو را که پیامبر اسلام (ص) معرفی کرده است کسی جز حضرت فاطمه زهرا (س) نیست.

وی ادامه داد: سیره عملی حضرت فاطمه (س) آینه تمام نمای عملکرد پیامبر اسلام (ص) است. 

مدیر مرکز فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی تبیان گفت: امام خمینی (ره) به عنوان فرزند برومند حضرت فاطمه (س) مهمترین تحول قرن ۲۰ را با رهبری خردمندانه خود رقم زد و جلوه ای از حکومت دین را در قالب ولایت فقیه برای جهان معرفی کرد و ثابت نمود اگر مسلمانان کشورهای اسلامی به تاسی از سیره ائمه (ع) و حضرت فاطمه (س) وارد فعالیت مبارزه و جهاد و دیگر فعالیتها شوند می‌توانند موفق شده و به پیروزی برسند.

وی با اشاره به حاکمیت طالبان در افغانستان افزود: چند ماه از حاکمیت طالبان می‌گذرد اما در طول این مدت مدارس به روی دختران بسته شده و همه فعالیتهای آنها محدود شده است.

حجت الاسلام هاشمی راستی ادامه داد: اگر از ظرفیت و توانمندی و استعداد بانوان در جهت سیر تکاملی جامعه استفاده نشود و زنان خانه نشین شوند جامعه در حرکتهای اجتماعی و تحولی خود آسیب می‌بیند.

برچسب‌ها مشهد افغانستان حضرت فاطمه معصومه بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد افغانستان حضرت فاطمه معصومه مشهد افغانستان حضرت فاطمه معصومه بانوان حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره

یک هزار و ۵۰۰ زائر تا پایان سومین روز عملیات انتقال زائران حج عمره در سال جاری، با پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

به گزارش روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پروازهای اعزام زائران حج عمره از سوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد