Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه بارش سنگین برف، محور کندوان را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد. گفت: با توجه به بارش سنگین برف در محورهای شمال توصیه ما به مسافران این است از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در محور کندوان، این محور تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش باران در محورهای ساحلی مازندران،گفت: در محور هراز شاهد بارش برف و باران هستیم و در محورهای کیاسر و سوادکوه هنوز بارش آغاز نشده است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورها، بیان کرد: شاهد ترافیکی پرحجم در محورهای هراز و کندوان در مسیر ورودی شمال با توجه به هشدار مبنی بر پرهیز از ترددهای غیرضروری هستیم.

این مسؤول با تاکید بر تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ، خاطرنشان کرد: پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری به عمل  می‌آورد.

جهان‌تاب با هشدار نسبت به ریزش و رانش و سقوط بهمن، گفت: مهم‌ترین توصیه پرهیز از ترددهای غیرضروری و توقف در نقاط ممنوعه و حادثه‌خیز است.

این مسوول با تاکید بر توجه به هشدارها و پرهیز از توقف‌های لحظه‌ای، هشدار داد: احتمال ریزش و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

بارش برف شدید و بادکوبه در محور کندوان

رئیس پلیس ولی‌آباد  سیاه‌بیشه گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در جاده کندوان، رانندگان از سفرهای برون شهری غیرضروری در این محور پرهیز کنند. 

محمد احمدی از برف و کولاک محور کندوان خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون بارش شدید برف سر تا سر محور کندوان ولی‌آباد، سیاه‌بیشه و محدوده رستوران دونا تا تونل کندوان همراه با بادکوبه شدید است.
وی تاکید کرد: از تردد غیرضروری به شدت پرهیز شود و در صورت لزوم نیز رانندگان باید تمامی تجهیزات زمستانی و از جمله زنجیر چرخ را به همراه خود داشته باشند.

منبع: الف

کلیدواژه: بارش سنگین برف محور کندوان رئیس پلیس پلیس راه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از احتمال وقوع بارش های شدید در چهار استان جنوبی و غربی کشور خبر داد.

حسین ظفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی در کشور گفت: در پی صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی کشور، در استان‌های غربی و جنوبی کشور و به خصوص در جنوب شرق خوزستان و شهر ماهشهر، جنوب و شرق استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری از فردا شاهد بارش های گسترده در این مناطق خواهیم بود.

وی افزود: تمام نهادهای مربوطه، اعم از هلال احمر، مدیریت بحران، استانداری‌ها، شهرداری‌ها و تمام نیروهای امدادی و درمانی در حالت آماده‌باش خواهند بود تا با کمک خداوند ان‌شاءالله از این بارش ها نیز عبور کنیم. از آنجایی که احتمال رعد و برق نیز وجود دارد به عشایر و مسافران عزیر توصیه می‌کنم که از ارتفاعات فاصله بگیرند. همچنین با توجه به اینکه احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد بنابراین به کشاورران توصیه می‌کنم اقدامات مناسب را برای مراقبت از زمین های کشاورزی خود انجام دهند.

ظفری ادامه داد: در چنین شرایطی و در برخی مواقع پلیس مجبور است برای حفظ جان افراد، راه‌هایی را مسدود کرده یا هدایت های اجباری انجام دهند بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم با ماموران  پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در واقع اگر نیاز باشد راهی مسدود شود تا جان افراد حفظ شود، این اتفاق حتما توسط پلیس و راهداری خواهد افتاد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • کندوان یکطرفه شد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح