Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدرضا فاطمی امین روز پنجشنبه در سفر به شهرستان های آبادان و خرمشهر از شرکت های رینگ لاستیک سایپا، فتاپ تک( تولید کننده دستگاه پُز)، کشتی سازی ساحل اروند( آمسکو)،  پترو آذر کاسپین تولید کننده هیدروکربن، فسفات کارون و شرکت تولید گوشی تلفن همراه جی ال ایکس بازدید کرد.

وزیر صمت در این بازدید ضمن اطلاع از روند تولید و فعالیت این شرکت ها ، از نزدیک با صنعتگران این واحدهای تولیدی به گفت و گو نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین از شهرک صنعتی شماره یک آبادان و شهرک صنعتی خرمشهر بازدید کرد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی رودخانه‌های اروند و کارون قرار دارد.
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایرنا وزیر صمت برای سفری ۲ روزه پنجشنبه وارد خوزستان شد.

وی صبح امروز از مجتمع فولاد شادگان، بندر تجاری و شهرک صنعتی شادگان دیدن کرد.

وزیر صمت فردا جمعه با سفر به بهبهان حادثه تصادف زنجیره ای ۵۰ دستگاه خودرو در جاده بهبهان - رامهرمز را که باعث مرگ پنج نفر و مصدومیت ۴۱ نفر شد را بررسی خواهد کرد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند سید رضا فاطمی امین جهش تولید آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند سید رضا فاطمی امین وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند سید رضا فاطمی امین جهش تولید آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج گیری گرما در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۷ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۶ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر پنج متر بر ثانیه و ۱۸ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • اوج گیری گرما در اروند