Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر خلفی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:۳۰ دستگاه خودرو  در محدوده خور تا خوزنکلا در جاده کرج - چالوس و  بیش از ۲۰ دستگاه خودرو در جاده آتشگاه در محدوده این استان گرفتار برف و کولاک شدند.

وی اضافه کرد: امدادگران هلال احمر البرز با مشارکت عوامل پلیس راه و راهداری با توجه به سرما ، برف و کولاک شدید مشغول رها سازی و امدادرسانی به مسافران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلفی از مردم خواست با توجه به شرایط متغیر هوا در این ایام از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی مانند مسیر کرج - چالوس خودداری کنند.

وی افزود: پایگاه های امدادی استان البرز آماده هرگونه امدادرسانی در زمینه اسکان برای افراد گرفتار شده در برف و کولاک است.

 وی گفت: تیم های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه های کوهستانی استان البرز استقرار دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز یادآور شد که هموطنان می توانند درصورت نیاز امدادی با سامانه ۱۱۲ هلال احمر البرز تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها البرز بارش برف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز بارش برف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران البرز بارش برف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر