Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های لیگ برتر زنان در نظرسنجی سازمان لیگ به صعود چهار تیم به مرحله پلی‌آف و برگزاری این مرحله به صورت متمرکز در تهران رای دادند.

به گزارش  برنا؛ بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه با حضور 10 تیم آغاز شده است.

جوانان زرتشتی یزد، سایپا، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس، مس رفسنجان، مهرسان، باریج اسانس کاشان، ریف اصفهان و بانوان ورامین  10 تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان سال 1400 به صورت رفت و برگشت پیگیری می‌شود و این رقابت‌ها هفتم بهمن‌ماه به پایان می‌رسد.

چندی پیش سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌ها سه روش برای نحوه ادامه لیگ برتر زنان در مرحله پلی‌آف پیشنهاد داد و براساس رای اکثریت، چهار تیم برتر جدول مرحله مقدماتی به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و رتبه‌‌بندی تیم‌های پنجم تا دهم بر اساس رده‌بندی جدول مرحله مقدماتی تعیین خواهد شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ضمن اعلام نحوه برگزاری پلی‌آف با توجه به نظر اکثریت تیم‌ها به صورت متمرکز در تهران و در سالن فدراسیون والیبال، برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان را اعلام کرد.

بر این اساس مرحله نیمه‌نهایی به صورت دو برد از سه بازی برگزار خواهد شد و دیدار رده‌بندی و فینال لیگ برتر زنان به صورت تک بازی خواهد بود.

گفتنی است، مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان سال 1400 با امکانات ویدئو چک و سیستم اطلاعات والیبال (VIS) برگزار خواهد شد.

حضور چهار تیم سایپا تهران، ذوب‌آهن اصفهان، باریج اسانس کاشان و پیکان تهران در مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان قطعی شده است و در دو هفته باقی مانده این تیم‌ها برای بهبود جایگاه خود در رتبه‌های اول تا چهارم جدول تلاش خواهند کرد. سایر تیم‌ها نیز برای بهترین رتبه نهایی به میدان می‌روند.

برنامه کامل مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

 

شنبه ۱۶ بهمن؛ دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی

ساعت 14: تیم اول جدول با تیم چهارم جدول

ساعت 17: تیم دوم جدول با تیم سوم جدول

 

دوشنبه ۱۸ بهمن؛ دیدار برگشت مرحله‌ نیهه‌نهایی

ساعت 14: تیم سوم جدول با تیم دوم جدول

ساعت 17: تیم چهارم جدول با تیم اول جدول

 

سه شنبه ۱۹ بهمن؛ در صورت نیاز به بازی سوم

ساعت 14: تیم اول جدول با تیم چهارم جدول

ساعت 17: تیم دوم جدول با تیم سوم جدول

 

پنجشنبه ۲۱ بهمن؛ مرحله نهایی

ساعت 14: دیدار رده‌بندی

ساعت 17: فینال

 

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ایران اصفهان لیگ برتر رفت و برگشت سازمان لیگ زنان جدول بازی فینال لیگ برتر چک سایپا لیگ برتر والیبال بانوان والیبال زنان مرحله پلی آف لیگ برتر لیگ برتر زنان جدول با تیم چهارم جدول سازمان لیگ تیم ها ساعت 14 ساعت 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی افغانستان و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

شاگردان مجید مرتضایی با این پیروزی به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

در دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ویتنام و قرقیزستان به مصاف هم خواهند رفت و تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند.

کد خبر 6088969

دیگر خبرها

  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد