Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرهنگ قدرت حیدری زاد گفت: در پی اعلام تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده جسم بی جان خانمی جوان در حوالی بلوار دانشجو شهر ایلام بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: پس از حضور ماموران کلانتری ۱۴ درمحل، خانمی حدوداً ۲۵ ساله که به علت آسیب دیدگی شدید فوت نموده، که سریعاً طی هماهنگی با مرکز فوریت‌های پزشکی جسد متوفی جهت انجام پیگیری‌های قضایی به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری زاد گفت: پس از انجام تحقیقات پلیسی در محل، مشخص شد یک دستگاه پژو پارس با متوفی برخورد، سپس از محل متواری شده است.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: پس از گذشت چندساعت ماموران کلانتری ۱۲ یک دستگاه خودرو پژو پارس را که آثار تصادف و ضربه بر روی خودرو مشهود بود را بصورت بلاصاحب کشف کردند.

سرهنگ حیدری زاد گفت: پس از استعلام خودرو مشخص شد مالک خودرو که دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشد.

او گفت: مأموران انتظامی شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی و ضمن هماهنگی با مقامات قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیرکردند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تصادف مرگبار متواری شدن دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه